به همت هیات ورزشهای همگانی شهرستان رشت ؛

المپیاد دانشجویی ورزشهای همگانی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۸:۴۱
کد خبر: ۹۳۲۱۴۰
المپیاد دانشجویی ورزشهای همگانی برگزار شد
المپیاد دانشجویی ورزشهای همگانی در چهار رشته ی داژبال ، فریزبی ، طناب زنی و روپایی ویژه ی بانوان در دانشگاه پیام نور رشت برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ المپیاد دانشجویی ورزش های همگانی با شعار " همه برنده ایم " ظهر امروز در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور رشت برگزار شد .

لازم بذکر است  این المپیاد ورزشی با همت هیات ورزشهای همگانی شهرستان رشت و با حضور ورزشکاران کمیته های ورزشی و  در رشته های داژبال ، فریزبی ، طناب زنی و روپایی برگزار شد و با استقبال خوب دانشجویان دختر قرار گرفت .

این مسابقات با هدف شناساندن رشته های ورزش همگانی برگزار و در کنار برگزاری این المپیاد ورزشی در خصوص هر یک از این رشته ها و انجام آنها توضیحاتی به صورت آموزشی از سوی کمیته های مذکور عنوان گردید.

گفتنی است این مسابقات با حضور دانشجویان دختر دانشگاههای پیام نور و سایر دانشگاهها به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور رشت برگزار شد و و در پایان این المپیاد به برندگان احکام و جوایزی اعطا گردید.

شایان ذکر است المپیاد ورزشی دانشجویی ورزشهای همگانی ویژه آقایان در روزهای آتی برگزار می شود.

یادآور می شود برپایی المپیادهای ورزشی توسط هیات ورزشهای همگانی شهرستان رشت به مناسبت های مختلف از عملکردهای مثبت این هیات است که مورد حمایت رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان رشت " مهندس قنبرزاده " قرار دارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز