در جشن روز صنعت بیمه عنوان شد ؛

ارایه خدمات متنوع از سوی شرکت بیمه آسیا / درصد بالای کارآفرینی صنعت بیمه برای بانوان

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۹:۴۳
کد خبر: ۹۳۴۲۵۳
ارایه خدمات متنوع از سوی شرکت بیمه آسیا / درصد بالای کارآفرینی صنعت بیمه برای بانوان
به مناسبت فرا رسیدن 13 آذر روز صنعت بیمه مراسمی با حضور جمعی از نمایندگان فروش بیمه آسیا استان گیلان ، سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در نمایندگی خانم حنیفه حسینجانی کد 25038 بیمه آسیا رشت برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، در ابتدای این آیین " حنیفه حسینجانی " نمایندگی بیمه آسیا با تبریک روز بیمه به همه ی فعالان این صنعت و ضمن ابراز خرسندی از حضور مدعویین در جمع خانواده بیمه آسیا گفت : بیمه گران کسانی هستند که امنیت و آرامش را به خانواده ها و جامعه هدیه می دهند و افتخار ما امروز این است که در جمع بزرگان این صنعت در شرکت عظیم بیمه آسیا در استان گیلان باشیم.

وی با اشاره به خدمات متنوعی که از سوی بیمه آسیا به مشتریان ارایه می شود ، گفت : شرکت سهامی بیمه آسیا با 60 سال سابقه درخشان در فعالیت های بیمه ای به عنوان مبتکر و طراح بیمه عمر و پس انداز و نخستین ارایه دهنده ی این بیمه نامه پس از انقلاب اسلامی ، در حال حاضر رتبه اول فروش این بیمه نامه را در میان سایر شرکت های بیمه به خود اختصاص داده است .

خانم حسینجانی افزود : علاوه بر این خدمت ارزنده ،سایر بیمه نامه های شرکت آسیا دارای قدمت خدمات به مشتریان است که این خود می تواند  اعتماد و اطمینان مشتریان و بیمه گذاران را در پی داشته باشد.

حسینجانی ضمن قدردانی از حمایت های مسوولین شرکت بیمه آسیا استان عنوان کرد : حمایت های مسوولین این شرکت همواره موجب دلگرمی ما نمایندگان و شبکه فروش است و جا دارد از پشتیبانی های مسوولین این شرکت تشکر و قدردانی کنم.

وی ضمن ارایه ی توضیحاتی در خصوص نمایندگی کد 25038 بیمه آسیا ، اظهار داشت : به مدت 5 سال متوالی جز نمایندگان برتر شرکت آسیا بوده ایم و رتبه و جایگاه سیزدهم را بین 3 هزار نماینده فعال در کشور کسب کردیم و سمینارهای بزرگ آموزشی در سراسر ایران توسط این نمایندگی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه کارآفرینی و اشتغالزایی در سر لوحه ی کار ما قرار دارد ،گفت : برای بیش از 110 خانوار کارآفرینی از این طریق صورت گرفته و در چشم انداز فعالیت های خود تا سال 1400 ،کارآفرینی برای بیش از 2000 خانوار در سراسر ایران را ترسیم کرده و مد نظر  داریم.

حسینجانی ضمن قدردانی از حمایت های خانواده و مسوولین شرکت بیمه آسیا خاطر نشان کرد : یاد گرفته ام که همواره سپاس گذار افرادی باشم که در مقاطع مختلف زندگی من را یاری و حمایت کرده اند و جا دارد که از پدر و مادر عزیزم که همواره حامی من بوده اند تشکر کنم و همچنین از همسر گرامی ام که یار و همراه من در این مسیر بوده اند سپاسگزارم.

 در ادامه سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این مراسم ،ضمن تبریک روز صنعت بیمه به فعالان این عرصه گفت : کشور ما کشور پر حادثه ای است و در سالهای گذشته با رخ دادن حوادثی نظیر سیل و زلزله مردم بلاتکلیف بودند اما در مجلس طرح تشکیل ستاد مدیریت بحران و به تبع آن ایجاد سازمان مدیریت بحران کشور مطرح شد و اکنون در همه ی استانها این نهاد وجود دارد که در مواقع لزوم وارد عمل می شود و تمهیداتی برای جلوگیری از پیشروی بحران به خرج می دهد.

معاون اسبق نظارت بیمه مرکزی با اشاره به قدمت بیمه هایی نظیر بیمه آسیا و ایران در کشور  اظهار داشت : قبل از انقلاب اکثر بیمه ها دولتی بودند اما امروز بخش عظیمی از بیمه کشور توسط شرکت های بزرگ بیمه خصوصی ارایه خدمات می شود و بیمه ی آسیا نیز یکی از باسابقه ترین بیمه های کشور از حیث خدمات است.

وی با اشاره به حضور حداکثری بانوان در صنعت بیمه عنوان کرد : صنعت بیمه یکی از حوزه های اقتصادی در کشور است که حضور بانوان در آن غالب بر آقایان است و این نشان از حضور فعال بانوان در عرصه ی اجتماعی و اقتصادی کشور دارد .

دلخوش با بیان اینکه صنعت بیمه کشور با ارایه ی خدمات بیمه ای در دنیا فاصله زیادی دارد ،گفت : پوشش های بیمه ای بیشتری باید مد نظر شرکت های بیمه قرار گیرد تا موجب اعتماد بیشتر مردم و صاحبان حرفه و صنعت شود و موجب اشتغالزایی بیشتر و کمک به اقتصاد گردد.

نماینده مردم صومعه سرا با بیان اینکه از طریق پرداخت های بیمه ای در بخش های دیگر کشور هزینه می شود ، افزود : صندوق تامین خسارات بدنی ، ستاد دیه کشور و اختصاص 8 درصد از حق بیمه به بهداشت و درمان که  به نیروی انتظامی برای فراهم کردن شرایط بهتر در جاده های کشور و کاهش سوانح و خسارات صورت می گیرد از مواردی است که از حق بیمه ها لحاظ می گردد.

دلخوش با بیان اینکه در مجلس قوانین زیادی در بخش های مختلف تصویب شده است ، گفت : در حوزه ی قانون گذاری در جهت تسهیل در فعالیت های تولیدی و صنعتی و همچنین صنعت بیمه قوانین خوبی مصوب شده اما بیشتر مشکلات این حوزه ها ناشی از عدم اجرای صحیح این قوانین است.

وی افزود : صنعت بیمه بخش عظیمی است که در پیش بینی قوانین در سالهای گذشته تقویت شده و باید در این حوزه همگام با سایر کشورهای جهان کار شود .

دلخوش با بیان اینکه 50 میلیون ساختمان در کشور وجود دارد اما تنها سه درصد آنها از پوشش بیمه ای برخوردارند ، اضافه کرد : باید فرهنگ بیمه در جامعه نهادینه شود تا در زمان بحران و حوادث شاهد اتفاقات ناگوار برای خانواده ها نباشیم .

d12c4e24-abbb-4686-986c-5e8496767291

92a5a1d2-2485-4ddb-8aa2-eb8fd14c0ee4

 

نظر شما