موفقیت پلیس در گرو تعالی رفتار، گفتار وکردار شایسته است

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۸:۲۶:۵۵
کد خبر: ۹۴۸۹۹۷
موفقیت پلیس در گرو تعالی رفتار، گفتار وکردار شایسته است
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان، موفقیت پلیس در اجرای ماموریت ها را در گرو تعالی رفتار، گفتار وکردار شایسته دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ" حسین حسن پور" در کارگاه دانش افزایی مدیران و مربیان آموزش همگانی استان که در سالن اجتماعات شهدای ناجا برگزار شد گفت: شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، قیام و رستاخیزی بزرگ در ایران اسلامی و سراسر جهان اسلام برپا کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی باعث مجد اسلام و مسلمانان جهان خواهد شد افزود: صلابت موشک‌های سپاه اسلام برای جمهوری اسلامی یک افتخار و یک مدال افتخار است.

سرهنگ حسن پور در ادامه رویکرد و ماموریت پلیس را رویکردی اجتماعی و جامعه محور دانست و بیان داشت: حسن خلق در انجام وظیفه، اقتدار و محبوبیت نیروی انتظامی را افزایش می دهد.

وی موفقیت پلیس در اجرای ماموریت ها را در گرو تعالی رفتار، گفتار وکردار شایسته دانست و خاطرنشان کرد: پلیس در انجام ماموریت ها نیازمند مشارکت و همراهی مردم است.

این مقام انتظامی با تقدیر از اقدامات آموزشی پلیس استان در جوامع هدف افزود: ارتقاء امنیت، نیازمند آموزش همگانی و فرهنگ سازی در جامعه است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان نقش مدرسان و مربیان آموزش همگانی در جلب مشارکت های مردمی را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: ارائه مطالب روشنگرانه از بروز و وقوع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جرائم در جامعه پیشگیری می کند.

سرهنگ مجید رسول زاده فرساد نیز در ابتدای این نشست با اشاره به پیشرفت هایی حوزه فن‌آوری اطلاعات و تلفن همراه گفت: پیشرفت‌های حوزه فن آوری، انتقال مفاهیم به مخاطبان و فرصت های آموزشی را در اختیار همگان قرار داده است.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان آموزش همگانی چهره به چهره را به لحاظ تاثیرگذاری بسیار مهم قلمداد کرد و افزود: آموزش همگانی نقش مهمی درآگاهی شهروندان، کاهش جرائم وتخلفات و ارتقا امنیت اجتماعی جامعه دارد.

گفتنی است، در این کارگاه، از 6 نفر از مدرسان برتر و فعال حوزه آموزش همگانی در سطح مدارس، مساجد، مراکز آموزش عالی، ادارات و اصناف تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز