دستگیری باند سارقان فیبر نوری و کابل مخابراتی

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۶:۴۶
کد خبر: ۹۵۰۲۴۰
دستگیری باند سارقان فیبر نوری و کابل مخابراتی
فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: باند 4 نفره سارقان فیبرهای نوری و کابل مخابراتی با 12 فقره سرقت در شهرستان بندرانزلی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "سید جعفر جوانمردی" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت فیبر نوری و کابل مخابراتی که باعث قطع تلفن در شهرستان بندرانزلی شده بود، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرنخ‌ها و شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده یک باند 4 نفره در این پرونده‌ها شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در حاشیه پل ولایت شهر انزلی حین سرقت فیبر نوری دستگیر شدند ادامه داد: 2 سارق داخل کانال مخابراتی و 2 سارق دیگر در خودرو پژو پارس که بر روی دریچه چدنی مخابراتی پارک شده بود دستگیر شدند.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: متهمان در بررسی فنی پلیس به 12 فقره سرقت فیبر نوری و کابل مخابراتی در سطح شهرستان بندرانزلی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از منزل استیجاری سارقان 50 متر فیبر نوری کشف شد.

فرمانده انتظامی بندرانزلی در پایان با اشاره به اینکه سارقان 26، 30، 37 و 55 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، به منظور پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز