بازدید معاون وزیر کشور از شهرک کشاورزی دیسام سیاهکل

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۴:۵۲
کد خبر: ۹۵۰۳۵۸
بازدید معاون وزیر کشور از شهرک کشاورزی دیسام سیاهکل
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور از پروژه شهرک کشاورزی دیسام شهرستان سیاهکل بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، دکتر بابک دین پرست صبح امروز (سه‌شنبه) در دومین روز از سفر به استان گیلان، با همراهی معاون اقتصادی استاندار گیلان و شماری از مدیران استانی و شهرستانی، از پروژه شهرک کشاورزی دیسام  شهرستان سیاهکل بازدید کرد.

این مجتمع کشاورزی به تولید محصولات سبزی و صیفی جات و گیاهان زینتی و دارویی می پردازد که حجم سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی برای زیرساخت ها 360 میلیارد ریال و برای احداث گلخانه (شیشه ای و پلاستیکی) پنج  هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.

دکتر بابک دین پرست در حاشیه بازدید از شهرک کشاورزی دیسام شهرستان سیاهکل در گفتگو با خبرنگاران، به حضور خود در تمامی شهرستان‌های استان گیلان و بررسی میدانی مسائل و مشکلات اشاره کرد و افزود: موضوعات مختلف را در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه رفع موانع تولید و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که عصر فردا در استانداری تشکیل می شود، بررسی می کنیم.

وی به پروژه بزرگ شهرک گلخانه‌ای و کشاورزی دیسام نیز اشاره و اضافه کرد: انگیزه خوبی برای اجرای این پروژه وجود دارد که نیازمند هماهنگی بیشتر دستگاه های پشتیبان است.

دکتر دین پرست با اشاره به اینکه این پروژه در اشتغال و تولید می تواند بسیار اثرگذار باشد، اظهار داشت: کارگروهی متشکل از مدیران مرتبط ظرف یک هفته مسائل و مشکلات این پروژه را بررسی و به مرکز منتقل می کنند.

وی به تفاهم نامه همکاری میان وزارتخانه‌های کشور و جهاد کشاورزی پیرامون شهرک های گلخانه‌ای نیز اشاره و خاطرنشان کرد: برای هر رسیدگی که نیازمند پیگیری در سطح ملی باشد، آمادگی داریم.

معاون وزیر کشور در خاتمه بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران تاکید کرد و افزود: باید در روند اجرای پروژه ها در کنار سرمایه‌گذاران باشیم و به آنان اطمینان خاطر دهیم.

گفتنی است شهرک کشاورزی دیسام که در زمینی به مساحت ۹۰ هکتار در دست احداث است، برای ۵۰۰ نفر اشتغالزایی و علاوه بر مصرف بازار داخلی و صادراتی، مواد اولیه کارخانه های محصولات غذایی را نیز تامین می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور برای بررسی آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی و مشکلات بنگاه های اقتصادی گیلان، به این استان سفر کرده و ضمن حضور  در تمامی ۱۶ شهرستان گیلان، از بنگاه های اقتصادی منتخب استان بازدید خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز