مهندس اسماعیل‌زاده خبر داد:

صادرات پگاه گیلان به کشور افغانستان

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۸:۵۸
کد خبر: ۹۵۰۵۸۱
صادرات پگاه گیلان به کشور افغانستان
مدیرعامل شرکت پگاه گیلان در گفت‌وگویی اظهار کرد: پس از چند سال متوالی با پیگیری و اخذ مجوز از دستگاه‌های مربوطه و با برطرف کردن موانع، یک محموله محصولات خامه پگاه گیلان، با استاندارد coc به کشور افغانستان صادر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهندس موسی اسماعیل‌زاده، ارزش هر محموله صادره به افغانستان را دو میلیارد و ششصد میلیون ریال اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد: هر هفته به‌صورت میانگین بتوانیم، محصولات شرکت پگاه گیلان را به کشورهای همسایه ارسال کنیم.

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان تصریح کرد: با ارسال خامه شرکت پگاه گیلان به کشور افغانستان، آمار صادرات استان گیلان نیز رشد چشمگیری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه توجه به رونق تولید با تکیه‌بر اقتصاد داخلی ،در اولویت سیاست‌های شرکت پگاه گیلان قرار دارد افزود: شرکت پگاه گیلان در کنار توجه به‌سلامت جامعه نقش مهمی در رشد اقتصادی ایفا می‌کند.

مهندس اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر صادرات به کشور افغانستان، صادرات به کشورهای اوراسیا و روسیه در سیاست کاری شرکت پگاه گیلان قرار دارد و انشاالله با صادرات به این کشورها، نقش مهمی در رونق تولید ایفا خواهیم کرد.

 

6566

8

3

7

5

9

2

1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز