امروز رخ داد:

بازدید معاون وزیر کشور از یک واحد تولیدی در املش

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۰:۵۶
کد خبر: ۹۵۰۷۳۵
بازدید معاون وزیر کشور از یک واحد تولیدی در املش
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور، امروز (چهارشنبه) از یک واحد تولید محصولات لبنی در شهرستان املش بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر بابک دین پرست با همراهی معاون امور اقتصادی استاندار گیلان و شمار دیگری از مدیران استانی و شهرستانی، از یک واحد تولیدی که در زمینه لبنیات و آب آشامیدنی فعالیت می کند، در بخش رانکوه از توابع شهرستان املش بازدید کرد.

این واحد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ با حجم سرمایه گذاری هشت میلیارد تومان آغاز کرده ، سالانه ظرفیت تولید دو هزار و ۶۰۰ تن محصولات لبنی را دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور از دوشنبه گذشته برای بررسی آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی و مشکلات بنگاه های اقتصادی گیلان، به این استان سفر کرده و ضمن حضور  در تمامی ۱۶ شهرستان گیلان، از بنگاه های اقتصادی منتخب استان بازدید خواهد کرد.

عصر امروز نیز جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان به ریاست استاندار گیلان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در رشت برگزار می شود.

 

نظر شما