رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت:

ماندگاری انقلاب خار چشم دشمنان است

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۲۲:۳۲:۰۱
کد خبر: ۹۶۲۹۵۱
ماندگاری انقلاب خار چشم دشمنان است
رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: جشن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشانه ماندگاری انقلاب و خار چشمی برای دشمنان قسم خورده نظام و ولایت است .

به گزارش برگزاری برنا از گیلان ؛ ابراهیم اخوان با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: طی چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد دسیسه ها و توطئه های شبانه روزی دشمنان بودیم اما به حول و قوه الهی و با رهبری های داهیانه امام راحل و نائب بر حقشان حضرت امام خامنه ای و هوشیاری مردم با بصیرت ایران اسلامی ،  کشور عزیزمان قدرت اول خاورمیانه و موجب هراس مستکبران جهان است.

وی به ترور سردار ملی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: آمریکای جنایتکار تصور می کرد با ترور سردار شهید سلیمانی مسیر مقاومت و وحدت ملت ایران را در هم خواهد شکست، اما این توطئه نیز به عنوان لکه ننگ دیگری در کارنامه استکبار ثبت شد و بر خلاف تصورات ذهن بیمار دشمنان، بیش از گذشته بر وحدت و همدلی مردم ایران افزوده شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن امسال به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با طنین الله اکبرهایمان سیلی محکمی به گوش آمریکای جنایتکار و اسرائیل فاسد خواهیم زد بیان کرد: یاد و خاطره سردار بزرگ ایران زمین شهید حاج قاسم سلیمانی برای همیشه در قلب و ذهن ملت ایران ثبت شد و خون شهید سلیمانی خروش بزرگی بر علیه مستکبرین جنایتکار رقم زد که روز به روز در حال گسترده تر شدن است.

اخوان با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی بار دیگر در چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب حماسه ای دیگر  خلق خواهند کرد گفت: ۲۲ بهمن ۹۸ برگ زرین دیگری در تاریخ پُر افتخار ملت سربلند ایران اسلامی خواهد بود و دشمنان ایران اسلامی از هم اکنون در هراس از حضور حماسی ملت بزرگ ایران  هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز