مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان:

مدیران عضو ستاد مدیریت بحران به صورت میدانی در حال خدمت رسانی به مردم هستند

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۱:۳۱:۴۳
کد خبر: ۹۶۳۰۹۸
مدیران عضو ستاد مدیریت بحران به صورت میدانی در حال خدمت رسانی به مردم هستند
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه مدیران عضو ستاد مدیریت بحران به صورت میدانی در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: علیرغم انتقال برق از خطوط فوق توزیع، شدت بارش برف منجر به اتصالی کابل ها و قطعی برق می‌شود که تلاش‌های مستمر برای اتصال مجدد در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ رضا اسلامی دقایقی قبل در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه باران با اشاره به اینکه از ساعات پایانی یکشنبه شب گذشته شاهد بارش نعمات الهی برف بودیم، افزود: اگرچه شدت بارش برف از غرب استان کاهش پیدا کرده اما اکنون شدت بارش در جلگه مرکزی است.

وی به انسداد برخی مسیرهای مواصلاتی و جاده‌ها به واسطه عدم رعایت تردد خودروها اشاره و خاطرنشان کرد: براساس اطلاعیه‌های اعلامی قبل از شروع بارش؛ تاکید شده بود که خودروهای شخصی از ترددهای غیرضروری خودداری کنند اما به واسطه حضور برخی خودروها، ترافیک و انسداد در منطقه سراوان را شاهد هستیم که ماشین آلات در حال برف روبی هستند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان به بازدید استاندار گیلان از مناطق مختلف خدمت رسانی به مردم در شب گذشته اشاره و اظهار کرد: علیرغم تلاش‌های مستمر مدیران ارشد عضو مدیریت بحران استان، شدت بارش برف منجر به اتصالی خطوط انتقال، کابل ها و قطعی برق می‌شود.

وی به توزیع اقلام غذایی و مورد نیاز میان افراد حاضر در مسیرهای مسدود شده از سوی هلال احمر اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کاهش شدت بارش برف از عصر امروز در مناطق مرکزی و امشب از مناطق شرقی استان، شرایط خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم شود.

نظر شما