فرماندار آستارا :

خدمت رسانی بی وقفه به مردم به صورت مستمر تداوم دارد

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۷:۰۶:۱۴
کد خبر: ۹۶۳۲۵۴
خدمت رسانی بی وقفه به مردم به صورت مستمر تداوم دارد
فرماندار آستارا با بیان اینکه بازگشایی مسیرها با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات شهرداری، راهداری و بخش خصوصی انجام می شود، گفت: خدمت رسانی بی وقفه به مردم آستارا از ابتدای بارش برف به صورت مستمر تداوم دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حسن رستم زاد فرماندار آستارا در گفتگویی با تشریح وضعیت کنونی شهرستان در پی بارش برف و اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: بارش ها متوقف شده و مسیرهای اصلی شهر با تلاش بی وقفه نیروهای عمرانی و خدماتی به جز گردنه حیران که بنا به درخواست استان اردبیل از رفت و آمد خودرو جلوگیری می شود و فعلاً هیچ گونه ترددی صورت نمی گیرد، باز است.

وی ادامه داد:  چند دستگاه اتوبوس و  سواری که قصد عبور از مسیر آستارا به اردبیل را داشتند، در شهر آستارا اسکان داده شدند.

رستم زاد با بیان اینکه خدمات رسانی در شهر با هدایت معاون سیاسی فرمانداری و شهرداری صورت گرفت؛ افزود: کلیه مسیرهای اصلی شهر به ویژه مسیرهای منتهی به مراکز حساس  و بیمارستان ها باز است و حتی کوچه های اصلی و فرعی بزرگ نیز بازگشایی شده است.

 وی از باز بودن محور آستارا به تالش از نخستین ساعات بارش برف خبر داد و تصریح کرد: مسیر همه راه های روستایی به جز تعدادی از مسیرهای روستاهای بالادست که امروز با تلاش نیروهای خدماتی و امدادی در حال بازگشایی هستند، باز است.

فرماندار آستارا با بیان اینکه بازگشایی مسیرها با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات شهرداری، راهداری و بخش خصوصی انجام می شود، ادامه داد: در مجموع خدمت رسانی ها همچنان ادامه دارد و مشکل خاصی نیست؛ حتی در چند روستا که قطعی موقتی برق داشتیم؛ برق همه آنها وصل شده و نانوایی ها هم پخت شبانه روزی دارند.

 وی در پایان گفت: از مردم انتظار داریم در بازگشایی مسیرهای فرعی و کوچه ها با نیروهای عمرانی و شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

 

نظر شما