اقدام قابل تقدیر مجتمع فولاد گیلان در بحران برف

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۳:۱۳
کد خبر: ۹۶۳۷۱۹
اقدام قابل تقدیر مجتمع فولاد گیلان در بحران برف
در شرایطی که تمامی راههای مواصلاتی شهرستان رشت به دلیل بارش برف در طی 48 ساعت گذشته مسدود بودند و بسیاری از خودروهای مسافران در راهها گرفتار برف شدند ، مجتمع فولاد گیلان با اقدامی خداپسندانه نسبت به بازگشایی راههای شهر صنعتی رشت و رساندن آذوقه به مسافران در راه مانده اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ با وجود اینکه بیش از 500 پرسنل شرکت فولاد گیلان طی 48 ساعت گذشته به دلیل بارش برف در این شرکت هستند ،این شرکت با در اختیار گذاشتن ماشین آلات سنگین خود به کمک راهداری و هلال احمر آمد و از ساعات اولیه ی بارش برف با بازگشایی مسیر شهر صنعتی رشت ، ورودی جاده سراوان به فومن تلاش زیادی را برای رفع معضل انجام داده است.

همچنین با آماده سازی غذا ،تهیه ی نان و آب و پخش آنها در بین کارکنان حوزه ی شهر صنعتی و مسافران گرفتار در برف در مسیر جاده سراوان به فومن سعی کردند تا آمدن نیروهای امدادی و بازگشایی مسیر به این عزیزان یاری برسانند و با تمهیدات ویژه ای که اندیشیده شد خانواده های جا مانده در برف جاده سراوان به فومن با همت و تلاش کارکنان مجتمع فولاد گیلان و مجوز مدیر عامل این شرکت  به علت برودت شدید  هوا روز گذشته از خودروهای خود به مجتمع فولاد گیلان برای اسکان منتقل شدند. .

گفتنی است مجتمع فولاد گیلان با وجود 500 پرسنلی که در آن مکان حضور داشتند 12 ساعت درگیر قطعی برق بود که پس از تماس های مکرر با شرکت برق گیلان ،رفع قطعی برق صورت گرفت و در حال حاضر نیز فعالیت کارخانه و همچنین برف روبی شرکت و مسیرهای منتهی ادامه دارد همچنین به جهت احتمال فرود یک دستگاه بالگرد هلال احمر حامل مسوولین امدادی در ورودی مجتمع فولاد گیلان  به جهت بررسی شرایط جاماندگان در برف و نحوه ی خدمات رسانی به آنان ،ورودی این مجتمع به طور کامل برف روبی گردید.

به راستی همیاری و همدلی مجتمع فولاد گیلان در پشت سر گذاشتن بحران و در شرایطی که خلاء نهادهای اجرایی مرتبط  حس می شود، شایسته تقدیر است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز