برخورد پلیس با احتکارکنندگان مواد بهداشتی

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۷:۵۶
کد خبر: ۹۷۰۲۷۵
برخورد پلیس با احتکارکنندگان مواد بهداشتی
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به لزوم مبارزه با احتکارکنندگان لوازم و مواد بهداشتی در پی وقوع شیوع ویروس کرونا، از راه اندازی گشت مشترک پلیس آگاهی و کارشناسان اداره صمت و اداره بهداشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  سرهنگ"رحیم شعبانی"با اشاره به ضرورت مقابله با احتکار ماسک و شوینده های ضدعفونی کننده در پی وقوع شیوع ویروس کرونا گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی و قاچاق درچند روز اخیر با راه‌اندازی تیم های تلفیقی با ادارات بهداشت و صمت و اصناف از کلیه فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها و شهرکهای صنعتی بازدید غیرمترقبه به عمل آوردند.

این مقام انتظامی بر لزوم انجام گشت‌های مشترک بین نیروی انتظامی و کارشناسان نهادها و دستگاه‌های متولی تاکید کرد و بیان داشت: هر چه نظارتها بیشتر شود، مقابله با احتکار و سودجوئی در این حوزه اثربخش‌تر خواهد بود.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: کارشناسان به صورت دقیق و به دور از هرگونه اغماض و مماشات با اخلالگران حوزه بهداشت برخورد خواهند کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه گران فروشی و یا احتکار در حوزه ماسک و فرآورده‌های بهداشتی با پلیس آگاهی به شماره های 01333618229 و 01321825681 و یا 110 تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز