جانشین معاونت امور توسعه و پیشگیری خبر داد ؛

جشنواره فیلم کوتاه ۳ دقیقه ای ویژه روانشناسان

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۲:۱۹
کد خبر: ۹۷۹۵۲۹
جشنواره فیلم کوتاه ۳ دقیقه ای ویژه روانشناسان
جانشین معاونت امور توسعه و پیشگیری و عضو کمیته بیماری های واگیردار بهزیستی استان گیلان گفت : در راستای بحران همه گیری بیماری کووید – ۱۹ ( کرونا ) جشنواره فیلم کوتاه ۳ دقیقه ای ویژه روانشناسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر امیدی ، جانشین معاونت امور توسعه و پیشگیری و عضو کمیته بیماری های واگیردار بهزیستی استان گیلان عنوان کرد : بهزیستی استان گیلان در راستای بحران همه گیری بیماری کووید – ۱۹ ( کرونا ) و بر اساس ضرورت قرنطینه خانگی افراد جامعه  و همچنین طولانی بودن دوران گذار از اپیدمی  و کاهش عوارض و آسیب های روحی ، روانی مبتلا ناشی از آن ، اقدام به اجرای جشنواره فیلم کوتاه ( ۳ دقیقه ای )  با هدف افزایش دانش عموم مردم در رابطه با حل مشکلات احتمالی نموده است .

وی افزود : از کلیه روانشناسان و صاحب نظران دعوت بعمل می آید تا در زمینه عناوین مطرح شده در جشنواره نسبت به تهیه و ساخت فیلم های آموزشی کوتاه جهت استفاده عموم مردم با زبان شیوا و روان اقدام نمایند . شرکت کنندگان می توانند از همه عناوین مطرح شده بصورت جداگانه فیلم کوتاه تهیه نمایند.

دکتر امیدی گفت : بدیهی است از تولیدات فوق بصورت آموزش همگانی در فضاهای مجازی استفاده خواهد شد ، بر این اساس خواهشمند است ضمن زیرنویس اسامی روانشناس مربوطه ، عبارت "" بهزیستی استان گیلان "" نیز بصورت زیرنویس درج گردد.

جانشین معاونت امور توسعه و پیشگیری خاطر نشان کرد : پس از بررسی های لازم به ده اثر منتخب جوایز ارزنده و نفیسی تعلق خواهد گرفت و لیکن از تمامی محصولات بر اساس زمان تحویل اثر و تایید نهایی آن برای آموزش همگانی بهره برداری خواهد گردید در آخر متذکر میشوم بدلیل رعایت کاهش تردد،  شرکت کنندگان میتوانند محصولات خود را پس تدوین نهایی به شماره واتس آپ ۰۹۳۸۵۲۴۰۲۱۷ ارسال نمایند.

photo_2020-03-19_01-53-04

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز