عزم جدی پلیس در اعمال قانون و برخورد با رانندگان متخلف از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۵:۰۸
کد خبر: ۹۸۳۰۹۴
عزم جدی پلیس در اعمال قانون و برخورد با رانندگان متخلف از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
فرمانده انتظامی استان گیلان از عزم جدی پلیس در توقیف خودروها و اعمال قانون رانندگان متخلف از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار سرتیپ دوم "عزیزاله ملکی" در گفتگویی ضمن تاکید بر اهمیت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و همکاری شهروندان تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا بحال شاهد کاهش ۸۵ درصدی سفرها به استان گیلان هستیم که این کاهش سفرها نقش بسزایی در قطع چرخه انتقال ویروس کرونا به دیگران داشته است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: از زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی، جمعاً تعداد ۱۵۱ دستگاه خودرو به مدت یک ماه توقیف شدند.

وی با حیاتی قلمداد کردن ادامه همکاری‌ و مشارکت عمومی در مهار ویروس کرونا افزود: تعداد ۶۷۸ راننده متخلف که بدون توجه به مقررات اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تردد غیرضروری داشتند با جریمه پانصد هزار تومانی اعمال قانون شدند.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: پلیس در روز سیزدهم فروردین برابر ابلاغیه کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا از تردد کلیه خودروها به استثناء خودروهای امدادی و حامل فرآورده‌های سوختی و فاسدشدنی در کلیه محورهای مواصلاتی استان جلوگیری خواهد کرد.

ارشد انتظامی گیلان ادامه داد: ورودی‌های استان گیلان بر روی مسافران و گردشگران بسته است و صرفاً افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن اکیداً ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تقدیر و تشکر از تمامی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های هدف بستری بیماران کرونا، ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری مردم در روز طبیعت و ماندن در منزل، شاهد مهار ویروس کرونا باشیم.

 

نظر شما