کاهش ۸۵ درصدی تصادفات رانندگی در گیلان

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۱:۵۸
کد خبر: ۹۸۵۳۰۷
کاهش ۸۵ درصدی تصادفات رانندگی در گیلان
رئیس پلیس راهور گیلان از کاهش 85 درصدی تصادفات منجر به فوت استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "امیر طالبی" در تشریح این خبر گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور متاثر از شیوع ویروس کرونا و کاهش محسوس سفر و ترددها در ایام نوروز در کنار اقدامات موثر ترافیکی انجام شده توسط پلیس راهور گیلان، تصادفات منجر به فوت استان در طرح نوروزی سال 99 که از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین اجرا شد، نسبت به سال گذشته کاهش 85 درصدی داشته است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: برابر آمارهای اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای گیلان، تردد در معابر استان در نوروز 99 با کاهش 81 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است و یکی از دلایل اصلی کاهش تصادفات، کاهش ترددها است.

وی با اشاره به اینکه کاهش ترددها چالش افزایش سرعت را در معابر ایجاد کرد افزود: پلیس راهور با استفاده از گشت‌های محسوس و نامحسوس همچنین استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت ضمن کنترل این تخلف، شرایط مناسبی را برای معابر شهری ایجاد کرد.

سرهنگ طالبی ادامه داد: از ابتدای سال جدید تا به امروز هیچگونه تصادف منجر به فوت در معابر شهری استان رخ نداده و دو حادثه رانندگی منجر به فوت در طرح نوروزی مربوط به 27 اسفند ماه سال گذشته بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز