آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان یزد تا ۶ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۸۸۱۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان یزد تا ۶ تیر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان یزد تا 6 تیرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛  دکتر «ابراهیم سلمانی» گفت: از ابتدای همه گیری کووید ۱۹ در استان یزد، ۵۱ هزار و ۷۲۵ یزدی به این بیماری مبتلا شده‌ و متاسفانه یک هزار و ۷۶۶ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: طی شبانه روز گذشته از  ۲۴۱ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در استان، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۳ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند که از این تعداد، ۱۷ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۹۶ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می‌کنند.

سلمانی به فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در استان در شبانه روز گذشته نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۷۳  بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه، خدمات دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به تزریق  ۹۱ هزار و ۳۲۵ دوز واکسن به گروه‌های هدف در استان، گفت: تاکنون ۶۵ هزار و ۳۸۶ دوز واکسن در مرحله اول و ۲۵ هزار و ۹۳۹ دوز واکسن در مرحله ی دوم به گروه‌های هدف در استان یزد تزریق شده است.

سلمانی از همشهریان خواست همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت و از برگزاری دورهمی های خانوادگی و حضور در اماکن شلوغ جدا خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز