دبیر ستاد احیای امر به معروف استان یزد:

راهپیمایی تجدید میثاق با امام حسین (ع) در تمام استان یزد برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۷:۴۳:۴۶
کد خبر: ۳۲۹۰۲۴
راهپیمایی تجدید میثاق با امام حسین (ع)  در تمام استان یزد برگزار می شود
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، مشارکت تمام اقشار جامعه دراجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را ضروری دانست و از راهپیمایی اقشار مختلف جامعه به منظور تجدید میثاق با امام حسین (ع) در تمام شهرستان‌های استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، علی اصغر دهقانی  در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، با بیان اینکه امسال، سالی سرنوشت ساز، برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر امسال درمجلس شورای اسلامی تصویب شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد با اشاره به اهمیت بیانات مقام معظم رهبری در مورد ضرورت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: رهبر انقلاب ابتدای امسال در بیانات خود در راستای تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر، چهار شاخص نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر را از جمله ویژگی‌های مسلمانان در جامعه اسلامی دانست.

دهقانی حفظ نظام اسلامی، سلامت محیط اخلاقی، حفظ سلامت خانواده، تربیت نسل جوان، رونق دادن به اقتصاد و تولید، استقرار عدالت قضایی و اجتماعی، اقتدار امت اسلامی و تلاش برای وحدت امت اسلامی را از جمله معروف‌ها در جامعه اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به ابلاغ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به تمام دستگاه‌ها اجرایی و نظارتی استان یزد افزود: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر دارای 24 ماده مصوب است که در اردیبهشت ماه امسال ابلاغ شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: در قاون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، اقشار مختلف جامعه از حق دعوت به خیر، نصیحت و ارشاد در مورد عملکرد دولت برخوردار هستند و در چارچوب شرع و قانون می‌توانند نسبت به امر به معروف و نهی از منکر مسئولان، مدیران، کارکنان تمامی اجزای حاکیمت و قوای سه گانه، اقدام کنند.

وی با اشاره به تشکیل شعبه خاص ویژه رسیدگی به پرونده‌های ستاد احیای امر به معروف در دادگستری استان یزد، تعیین سیاست‌ها و خط مش‌های اساسی و تبادل اطلاعات و نظرات به شکل سیاست‌های مربوط به امر به معروف و نهی از منکر را از جمله وظایف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان یزد دانست.

دهقانی برگزاری راهپیمایی اقشار مختلف جامعه به منظور تجدید میثاق با امام حسین (ع) به عنوان بزرگ آمر و ناهی از منکر جهان اسلام، بعد از نماز جمعه در تمام شهرستان‌های استان یزد و برگزاری همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با هدف تجلیل از فعالین امر به معروف و نهی از منکر استان یزد را، از جمله برنامه‌های شاخص هفته احیای امر به معروف در استان یزد عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز