یزد آماده نوروز متفاوت می شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۰:۱۱
کد خبر: ۵۲۴۹۲۳
یزد آماده نوروز متفاوت می شود
دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان یزد برگزار گردید.

به گزارش برنا؛ دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان یزد با حضور سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان یزد، معاونین فرمانداری یزد و دستگاههای عضو این ستاد فرمانداری یزد برگزار گردید.

در ابتدار این جلسه دستگاههای خدمت رسان گزارشی از اقدامات انجام شده جهت خدمت رسانی مناسب مسافران ارائه نمودند.

ازجمله مطالب مطرح شده در این جلسه مبحث خدمت رسانی در مبادی ورودی شهر بود که در این خصوص مقرر شد کانکسهای هلال احمر و نیروی انتظامی در مبادی ورودی شهرستان مستقر گردد.

مبحث دیگری که در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان یزد مطرح گردید برگزرای طرح آرامش بهاری بود. در این طرح پاسخگویی به مسائل شرعی، نمایشگاه کتاب و نماز جماعت و فعالیتهای فرهنگی و هنری در امامزاده ها و بقعه ها و مساجد و پارکها برگزار می گردد.

از دیگر محورهای مطروحه در این جلسه باید از نظافت شهر و جمع آوری تبلیغات کاغذی روی دیوارها، حصار کشی زمین های بایر، ساماندهی تابلوها، رنگ آمیزی سنگ جدول ها، اسکان مسافرین در مدارس،  برپایی سفره هفت سین در میادین ورودی شهر و برگزاری جشن نوروز  اشاره کرد.

شایان ذکر است شعار امسال ستاد خدمات سفر کشور ( نوروز متفاوت ) می باشد که مقرر گردید در کلیه تبلیغات دستگاهها ازجمله بنرها، بروشورها و نقشه ها این شعار آورده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز