هزینه‌‎کرد توسعۀ مناطق حاشیه‌نشین شهر یزد به دستگاه‌های متولی ابلاغ شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۵:۴۳
کد خبر: ۸۵۰۳۹۱
هزینه‌‎کرد توسعۀ مناطق حاشیه‌نشین شهر یزد به دستگاه‌های متولی ابلاغ شد
جلسه ابلاغ هزینه‌کرد اعتبارات تجهیزاتی جذب شده از سازمان امور اجتماعی کشور ویژۀ مناطق حاشیه‌نشین شهر یزد با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیران دستگاه‌های آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه‌های عمومی، فنی و حرفه‌ای، ورزش و جوانان و بهزیستی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در جلسه‌ای که با هدف توجیه ضرورت هزینه‌کرد ابلاغی در مناطق حاشیه‌نشین برگزار شد، بیان کرد: اعتبارات سازمان امور اجتماعی در راستای تجهیز مناطق حاشیه‌نشین و برگزاری برنامه‌های اجتماعی فرهنگی در این مناطق هزینه خواهد شد.

"فخرالسادات خامسی هامانه" دربارۀ میزان اعتبار دستگاه‌ها گفت: 632 میلیون تومان اعتبار برای اداره کل آموزش و پرورش، 43 میلیون تومان اعتبار برای نهاد کتابخانه‌ها، 180 میلیون تومان اعتبار برای اداره کل ورزش و جوانان، ‌320 میلیون تومان اعتبار فنی و حرفه ای و 120 میلیون تومان برای اورژانش خدمات اجتماعی سازمان بهزیستی در سه شهرستان ابلاغ شده است.

وی افزود: علاوه بر این، با تخصیص بودجه ای متمرکز به سازمان بهزیستی، اعتبار تجهیزاتی برای طرح احراز هویت و پایگاه داده متکدیان در نظر گرفته شده و

ارتقا و تجهیز خانه ورزش منطقه حسن‌آباد، کتابخانه منطقه کشتارگاه، خانه محلات و تجهیز مدارس مناطق حاشیه‌نشین شهر از اقداماتی است که طی این طرح به انجام خواهد رسید.

خامسی در پایان تصریح کرد: دستگاه‌ها مؤظف هستند در قبال بودجه دریافتی از سازمان امور اجتماعی کشور، برنامه‌های اجتماعی فرهنگی در مناطق حاشیه نشین شهر یزد برگزار کنند.

لازم به ذکر است، برنامه‌های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان یزد بر حاشیه‌نشینی متمرکز است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز