در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

صحبتهای مهم برانکو درباره بازی با الدحیل ومصدومیت سید جلال

۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۱:۴۸:۵۶
کد خبر: ۷۵۳۰۳۶
صحبتهای مهم برانکو درباره بازی با الدحیل ومصدومیت سید جلال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : ما شرایط سختی داریم و می‌دانید که سیامک نعمتی هم محروم است اما درباره وضعیت مصدومان باید بگویم تا فردا همه چیز مشخص می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس بعد از تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران درباره ‌آخرین وضعیت تیمش در بازی با الدحیل قطر، گفت: وضعیت تیم خیلی سخت است و وضعیت ماهینی و رسن نامعلوم است. همچنین سیدجلال از ناحیه پایین زانو درد داشت و سیامک هم محروم است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود:  ما شرایط سختی داریم و می‌دانید که سیامک نعمتی هم محروم است اما درباره وضعیت مصدومان باید بگویم تا فردا همه چیز مشخص می‌شود.

وی در باره برخی مصدوان الدحیل و بوزایف که به بازی سرخپوشان می رسد، اظهار داشت: بله، کاپیتان این تیم که مقابل ما بازی نمی‌کرد به بازی برگشت می‌رسد اما یک بازیکن دارند که پایش شکسته و او در این بازی هم غایب است اما کاپیتان این تیم حتی برای تیم ملی کشورش هم بازی کرد. 

برانکو در پاسخ به این سؤال که اگر مصدومان به بازی به الدحیل نرسند چه شیوه بازی را در پیش خواهد گرفت،عنوان کرد: اگر مصدومان نرسند بدون آنها بازی می‌کنیم! ما 20 بازیکن داریم و گزینه‌ها را بررسی خواهیم کرد البته ما تا دوشنبه فرصت داریم تا شرایط را بسنجیم اما به هر حال مشکل بزرگی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حمایت هواداران پرسپولیس در روز دوشنبه افزود: من بعد از بازی رفت هم گفتم که ما به حمایت هواداران نیاز داریم و روی آن حساب زیادی کردیم و امیدوارم که ورزشگاه پر از تماشاگر باشد تا از ما حمایت کند.

وی درباره مشکلات مالی این تیم و اینکه تیم الدحیل شرایط مالی خیلی بهتری نسبت به سرخ‌پوشان دارد، اظهار داشت: طبیعی است که آنها پتانسیل مالی زیادی دارند و نسبت به ما شرایطشان خیلی خوب است اما امروز آقای گرشاسبی به بازیکنان قول داد که در صورت عبور از این مرحله به آنها پاداش خواهد داد هر چند که در بحث مالی مدیران باشگاه تلاش خودشان را انجام دادند اما این را باید بگویم که بازیکنان پرسپولیس برای پاداش بازی نمی‌کنند چرا که آنها برای افتخارآفرینی به میدان می‌روند چون برای هر بازیکنی افتخار است که به عنوان نماینده کشورش در لیگ قهرمانان آسیا باشد. 

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران  در پایان درباره شانس استقلال برای صعود به نیمه نهایی گفت: تا وقتی که بازی ادامه دارد شانس برای پیروزی هم وجود دارد هم برای استقلال و هم برای ما این وضعیت وجود دارد. تا وقتی که بازی تمام نشده است می‌توانیم شانس صعود به نیمه‌نهایی داشته باشیم. در صورتی که استقلال و پرسپولیس هر دو به نیمه‌نهایی آسیا صعود کنند این یک افتخار بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود.

 

 

نظر شما