هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا؛

مورینیو از بیانکونری انتقام گرفت

۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۸:۲۵:۲۶
کد خبر: ۷۷۳۵۰۰
مورینیو از بیانکونری انتقام گرفت
بازیکنان تیم منچستریونایتد بازی باخته برابر یوونتوس را با برد عوض کرده و سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را از آن خود کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاگردان خوزه مورینیو در حساس ترین دیدار شب دوم از هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میهمان شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در تیم یوونتوس بوده و این تیم را درعین برتری آماری شکست دادند.

در این دیدار که در ورزشگاه یوونتوس برگزار و با نتیجه 2 بریک تمام شد ابتدا کریستیانو رونالدو در دقیقه 65 برای تیم یوونتوس گلزنی کرد و در ادامه ابتدا خوان ماتا در دقیقه 86 بازی را به تساوی کشاند و در ادامه الکس ساندرو مدافع برزیلی یووه با گلی که در دقیقه 90 به اشتباه درون دروازه خودی جای داد برتری را تقدیم شیاطین سرخ کرد.

تیم منچستریونایتد با این برد 7 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی گروه H صعود کرد و تیم یوونتوس به رغم قبول این شکست با 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی این گروه ماند. این نخستین شکست تیم یوونتوس در مجموع دیدارهای برگزار شده این تیم در رقابت های فصل جاری سری آ و لیگ قهرمانان اروپا است که چهارشنبه شب برابر تیم منچستریونایتد رقم خورد. در دیگر دیدار این گروه تیم والنسیا با نتیجه 3 بر یک یانگ بویز سوییس را شکست داد.

در سایر دیدار های امشب این نتایج به دست آمد:

گروه E
بایرن مونیخ 2- آ. ا. ک آتن
بنفیکا یک – آژاکس یک

گروه F
لیون 2 – هافن هایم 2
منچسترسیتی 6 – شاختار صفر

گروه G
زسکا مسکو یک – آ. اس رم 2
ویکتوریا پلژن صفر – رئال مادرید 5

گروه H
والنسیا 3- یانگ بویز یک
یوونتوس یک – منچستر یونایتد 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز