پایان خرداد، آخرین مهلت ارسال مدارک برندگان پویش "در خانه بخوانیم"

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۴۷۵۳
پایان خرداد، آخرین مهلت ارسال مدارک برندگان پویش در خانه بخوانیم
مهلت ارسال مدارک برندگان پویش کتاب‌خوانی "در خانه بخوانیم" تا پایان خردادماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، پویش کتاب‌خوانی "در خانه بخوانیم" طی دو ماه از نوروز تا اواخر ماه مبارک رمضان سال جاری با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، تشویق همشهریان به حضور در خانه و غنی‌سازی اوقات فراغت اقشار مختلف همشهریان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اجرا شد.

این مسابقه شامل بخش‌های بزرگسالان، نوجوانان، کودکان، ویژه کتاب‌های آموزش شهروندی و بخش ویژه ماه مبارک رمضان بود و طی آن حدود ۲۹ هزار آزمون برگزار شد.  

قرعه‌کشی این پویش در سه روز به صورت آنلاین و هوشمند اتفاق افتاد که در آن به صورت زنده، برگزیده‌های آزمون در پنج بخش ۹۹ تایی انتخاب و معرفی شدند.

این مراسم به صورت زنده از لایو اینستاگرام شهریارنیوز پخش شد که تجربه‌ای جدید و تازه برای فعالیت‌های فرهنگی شهر به شمار می‌رفت.

بر اساس روند تعریف‌شده، برگزیدگان بخش‌های بزرگسال، نوجوان، کودک و ویژه، برای دریافت جوایز خود با ارسال تصویر کارت ملی یا شناسنامه فرد برنده به همراه شماره‌حساب و شماره شبا (به نام خود برگزیده در بخش بزرگسالان و به نام خود یا نام سرپرست قانونی وی در بخش کودک، نوجوان و ویژه) و اشاره به بخش مربوطه به شناسه تلگرام @panjarehtbz_admin، روند دریافت هدیه خود را تکمیل نمایند.

پیش از این ۱۰ تا ۲۰ خردادماه برای ارسال اطلاعات مذکور در نظر گرفته شده بود که این زمان برای آخرین بار تا پایان خردادماه تمدیدشده و دریافت مدارک پس از این تاریخ میسر نخواهد بود. با تکمیل روند ثبت نام، جوایز برندگان هر بخش اهدا خواهد شد.

در رده‌های سنی بزرگسالان، نوجوانان، کودکان و بخش ویژه (کتب شهروندی) به ترتیب جوایز نقدی ۷ میلیون ریالی، ۴ میلیون ریالی، ۲.۵ میلیون ریالی و ۳ میلیون ریالی برای ۹۹ نفر اهدا می‌شود. همچنین برگزیدگان بخش ماه مبارک رمضان می توانند از روز ۲۰ تا ۳۰ خردادماه با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و کپی کارت ملی، به کتاب‌فروشی دهخدا مراجعه نموده و به مبلغ معین، کتاب خریداری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز