شرکت گاز استان به مناسبت روز دانش آموز و با شروع فصل سرما برگزار می کند؛

مسابقه نقاشی و انشاء نویسی در بین دانش آموزان

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۲:۲۵:۳۵
کد خبر: ۴۷۸۴۰۴
مسابقه نقاشی و انشاء نویسی در بین دانش آموزان
فتح اله زاده گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرزوبوم نقشی بی بدیل در نهادینه سازی فرهنگ در جامعه دارند لذا بایستی از این ظرفیت استفاده کرد.

در راستای آموزش و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی و انتقال این مهم به خانواده ها مسابقه نقاشی و انشانویسی با همکاری و تعامل سازمان آموزش و پرورش در بین دانش آموزان استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت روز دانش آموز و همزمان با شروع فصل سرما و در راستای آموزش و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی و انتقال این مهم به خانواده ها مسابقه نقاشی و انشاء نویسی با همکاری و تعامل با سازمان آموزش و پرورش در بین دانش استان آموزان آذربایجان شرقی با موضوعات گاز طبیعی و مزایای آن، نقش گاز در رشد و توسعه صنعت، نقش گاز در حفظ محیط زیست، خطرات استفاده غیر ایمن از گاز، نصب صحیح وسایل گاز سوز، راه های صرفه جویی در مصرف گاز، دمای رفاه، امداد گازرسانی و شماره تلفن 194، پرداخت به موقع گاز بهاء جلوگیری از به هدر رفتن گرما در خانه برگزار می شود.
مهندس محمدعلی فتح اله زاده به نقش دانش آموزان در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز اشاره و افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرزوبوم نقشی بی بدیل در نهادینه سازی فرهنگ در جامعه دارند لذا بایستی از این ظرفیت استفاده کرد.
وی افزود: فرهنگ سازی و آگاه سازی عمومی و ایجاد حس مسئولیت پذیری در خصوص ذخایر ملی و استفاده ایمن از وسایل گاز و انتقال این مهم به خانواده از طریق دانش آموزان در آستانه فصل سرما از اهداف برگزاری این مسابقه است.
سخنگوی شرکت گاز استان با بیان اینکه این مسابقه با مشارکت و تعامل سازمان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار می شود، اظهار داشت: این مسابقه در رده سنی 7 الی 15 سال برگزار و پس از ارزیابی آثار ارسالی به صاحبان آثار برگزیده جوایزی به رسم یادبود از طرف شرکت گاز استان اهداء خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز