فرار راننده پس از تصادف با عابر پیاده در اتوبان چمران تهران

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۱:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۹۵۵۰
فرار راننده پس از تصادف با عابر پیاده در اتوبان چمران تهران
رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور از دستگیری راننده متواری که روزگذشته عابرپیاده ای را مصدوم و از محل حادثه گریخته بود ، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر گفت: ساعت 14:38 ظهر روز گذشته خبری بر تصادف یک دستگاه خودروی لیفان با عابر پیاده ای در مسیر شمال به جنوب چمران بعد از خیابان الف و فرار راننده خودرو از صحنه تصادف به مرکز فوریت های پلیسی مخابره شد.

او با اشاره به اینکه کارشناس پلیس راهور به همراه عوامل امدادی در نشانی اعلام حاضر شدند، گفت: با حضور عوامل امدادی بلافاصله عابرپیاده که به شدت مجروح شده بود به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال و تحت خدمات درمانی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی های اولیه حکایت از این داشت که راننده خودروی لیفان با نزدیک شدن به خط عابر پیاده توقف نکرده و پس از برخورد با عابر پیاده از محل گریخته است که در بررسی های اولیه مشخات پلاک خودروی راننده متواری به دست آمد و بلافاصله به کلیه عوامل پلیس راهور اعلام و در کمترین زمان ممکن خودروی راننده متواری شناسایی و توسط عوامل راهور متوقف شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور در پایان خاطر نشان کرد: با توقف خودرو راننده متواری دستگیر و به کلانتری محل برای سیر مراحل قانونی تحویل داده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز