وقوع تصادف وحشتناک در اتوبان نواب

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۳۴۴۸
وقوع تصادف وحشتناک در اتوبان نواب
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از یک فقره تصادف جرحی بر اثر برخورد یک دستگاه سواری سمند با موتور به علت دویدن عابر در عرض اتوبان نواب خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: مقارن ساعت 14:45 ظهر دیروز برابر اعلام مرکز  فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی بین سواری سمند و موتور  در مسیر نواب به سمت جنوب زیر پل قزوین ،  بلافاصله کارشناسان منطقه 10  پلیس راهور پایتخت به همراه تیم اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که این تصادف بین یک دستگاه سواری سمند و موتورسیکلت روی دادهخ که راکب موتورسیکلت پس از این تصادف نقش بر زمین می گردد که ماجرا از این قرار بوده که عابر پیاده ای که قصد عبور از عرض اتوبان نواب را داشته ، دستپاچه شده و شروع به دویدن می نماید .

مومنی گفت : در همین حین نیز راکب موتور با دیدن این عابر نتوانسته موتور خود را کنترل نماید و به شدت ترمز می کند و در این بین خودروی سمند با موتور برخورد کرده و راکب آنرا به زمین می زند که باعث مصدومیت راکب موتور سیکلت می گردد .

او تصریح کرد: در این حادثه، به عابر پیاده هیچ صدمه ای وارد نمی شود ولی راکب موتورسیکلت بخه شدت آسیب دیده و با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین محل درمانی منتقل می شود .

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت در پایان گفت : علیرغم تذکرات وتوجهات و هشدارای پلیس راهور فاتب مبنی بر عدم ورود عابرین در اتوبان ها و بزرگراهها باز هم شاهد آمدن و دویدن عابرین در این محل ها هستیم که باز هم اعلام می دارد این کار علاوه بر خطرات جانی باعث آسیب  و تضییع حقوق دیگر شهروندان می گردد و در صورت بروز حادثه ممکن است سهمی از تقصیر نیز متوجه عابرین باشد وی  از عابرین خواست به هیچ وجه از عرض این معابر عبور نکرده و از پل های هوایی برای تردد استفاده نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز