کشف انبار بزرگ لوازم خانگی احتکار شده

۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۹۸۱۳۹
کشف انبار بزرگ لوازم خانگی احتکار شده
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف احتکار انواع لوازم خانگی به ارزش 25 میلیارد ریال در شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار یوسف ملک زاده اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان از خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی مردم در یک انبار مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه مأموران انتظامی با همکاری عوامل بسیج و دستگاه های مربوطه از جمله کارشناسان اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار، انواع لوازم خانگی احتکار شده شامل ۱۹۵ دستگاه کولر آبی، ۶ دستگاه اجاق گاز، ۱۳ دستگاه توستر برقی، ۶۲ دستگاه یخچال، ۸۲ دستگاه ماشین لباسشویی، ۵۷ دستگاه فریزر صندوقی ، ۲۱۵ دستگاه  همزن، ۱۳ دستگاه جارو برقی، ۴۹ دستگاه  پلوپز، ۱۰ دستگاه سبزی خردکن، ۸۸ دستگاه بخاری برقی و ۲۰ دستگاه هود کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، تصریح کرد: بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ارزش کالاهای احتکار شده، 25 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار ملک زاده در پایان بر عزم جدی پلیس در برخورد با محتکران کالاهای اساسی مردم تأکید کرد و افزود: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص احتکار را از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز