عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با برنا؛

تصمیمات قرارگاه حمل و نقل شهرداری هنوز به مرحله اجرا نرسیده است/ اطلاعی از برنامه شهرداری تهران برای واردات اتوبوس دست دوم نداریم

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۷:۵۷:۴۳
کد خبر: ۱۳۲۸۵۱۴
تصمیمات قرارگاه حمل و نقل شهرداری هنوز به مرحله اجرا نرسیده است/ اطلاعی از برنامه شهرداری تهران برای واردات اتوبوس دست دوم نداریم
قائمی گفت: در قرارگاه حمل و نقل شهرداری تهران درباره تصمیماتی که منجر به نتیجه شده باشد هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره تشکیل قرارگاه حمل و نقل در شهرداری تهران و گزارش این عملکرد به شورای شهر، اظهار کرد: از ابتدای تشکیل قرارگاه حمل و نقل در شهرداری تهران تاکنون فقط یک جلسه معاون حمل و نقل شهرداری تهران به شورای شهر آمدند و گزارشاتی را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه درباره تصمیماتی که منجر به نتیجه شده باشد هنوز اقدامی صورت نگرفته است، افزود: این تصمیمات نازل به تامین مالی های سنگینی در حوزه مترو، اتوبوس و... است و امیدوار هستیم تصمیماتی که در قرارگاه گرفته می‌شود ه مرحله اجرا برسد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تشکیل قرارگاه حمل و نقل در شهرداری تهران می‌تواند در حل معضلات سیستم حمل و نقل پایتخت تاثیرگذار باشد؟ بیان کرد: بنده تفاوتی بین تشکیل قرارگاه و عدم تشکیل قرارگاه قائل نیستم چراکه مهم این است که هدف به هر نحوی به ثمر بنشیند و مردم بتوانند از این اهداف استفاده کنند.

این عضو شورای شهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شهرداری به دنبال واردات اتوبوس‌های دست دوم است و شورای شهر تهران از این مسئله استقبال خواهد کرد؟ گفت: این امر نیز در حد شنیده‌هاست و هیچ سند رسمی در این باره به ما نرسیده است و به طور قطعی هنوز نمی‌دانیم برنامه شهرداری برای واردات اتوبوس چیست؟

قائمی خاطرنشان کرد: باید ببینیم تصمیم اصلی درباره این امر چگونه است و در جلسات درباره واردات اتوبوس‌های دست دوم بحث شود که قرار است چه اتوبوس‌هایی با چه شرایطی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما