شورای شهر تهران حامی توسعه ورزش همگانی و ارتقا امکانات ورزشی

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۴:۴۹
کد خبر: ۱۳۴۲۴۹۹
عضو شورای شهر در پیامی به مناسبت روز جهانی المپیک گفت: شورای اسلامی شهر تهران همواره با حمایت و پشتیبانی از مدیریت شهری تهران در تلاش است با توسعه ورزش همگانی استعدادهای ورزشی را کشف کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ زهرا شمس احسان عضو و رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در پیامی ضمن تبریک روز جهانی المپیک گفت: شورای اسلامی شهر تهران همواره با حمایت و پشتیبانی از مدیریت شهری تهران در تلاش است با توسعه ورزش همگانی استعدادهای ورزشی را کشف کند. 

متن این پیام به شرح ذیل است: 

تاریخ پر‌افتخار ورزش پایتخت پر است از نام مردان و زنان بزرگی که در میادین مختلف ورزشی،  نام ایران بزرگ را پرآوازه‌تر از قبل کرده‌اند. روز المپیک،  همیشه در طول تاریخ برجسته بوده است. این روز به مناسبت گرامیداشت تولد بازی‌های المپیک در تاریخ 23 ژوئن 1948 به منظور ارتقا مشارکت در ورزش ، صرف نظر از سن، جنس یا توانایی ورزشی و همچنین فرصتی برای تجلیل از ارزش‌های المپیک در سراسر جهان برگزار می‌شود. مسابقات المپیک مظهر اتحاد پنج قاره و تجمیع قهرمانان سراسر جهان است که با رعایت اصل دوستی به مسابقه های برابر و صادقانه می پردازند . امروز در روز جهانی المپیک ، وظیفه خود می‌دانم تا ضمن ادای احترام به آن همه از خودگذشتگی، فداکاری و ایثار  این روز را به ورزشکارانی که در ادوار مختلف در مسابقات المپیک شرکت نموده اند، تبریک عرض نمایم. 

در ادامه این پیام آمده است:  شورای اسلامی شهر تهران همواره با حمایت و پشتیبانی از مدیریت شهری تهران در تلاش است با توسعه ورزش همگانی و ارتقاء کیفیت خدمات و امکانات ورزشی، زمینه کشف استعداد های درخشان ورزشی را فراهم نماید تا فدراسیون ها و  کمیته ملی المپیک،  با پرورش این استعداد ها، حضور پر رنگ تر و افتخارآمیزی در مسابقات داشته باشند و بتوانند پرچم پر افتخار کشورمان را در بالاترین سطح مسابقات ورزشی جهان، به اهتزاز درآورند.

 

انتهای پیام/

نظر شما