مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی جاجرود روز شنبه افتتاح می شود

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۸:۲۵
کد خبر: ۱۳۸۳۵۲۴
مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی جاجرود روز شنبه افتتاح می شود
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی جاجرود در روز شنبه با حضور شهردار تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  احداث مرکز تربیتی ، آموزشی و درمانی جاجرود (یاور شهر) در منطقه 4 حسب ماموریت محوله از سوی قرارگاه اجتماعی شهر تهران مبنی بر ایجاد زیر ساخت های نگهداری و مهارت آموزی معتادان متجاهر در دستور کار سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران قرار گرفت و در مراسمی با حضور زاکانی شهردار تهران روز شنبه 16 مهرماه همزمان با هفتمین شنبه افتخار و امید بهره برداری می شود.

عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهارکرد: پروژه احداث مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی جاجرود که توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به مرحله اجرا رسیده، حاصل یک فعالیت فشرده جهادی در مدت زمان 2 ماه به سرانجام رسیده است.  

وی با بیان آنکه مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی جاجرود از ظرفیت اسکان 4000 نفر برخوردار است، امکانات این مرکز را شامل 3 سوله خوابگاهی، سالن اجتماعات، سالن غذاخوری، نمازخانه، فضای سبز، زمین بازی چند منظوره و موتورخانه دانست و گفت: عملیات اجرایی مرکز فوق در راستای مصوبات قرارگاه اجتماعی شهر تهران و با در نظر گرفتن ملاحظات اجرایی و تخصصی انجام شده و امید می رود با بهره برداری از این مرکز معضلات و آسیب های اجتماعی شهر تهران کنترل شود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز