کمک پیروز به زیستگاه یوزپلنگ ایرانی چه بود؟

۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۰۲۴۲۹
کمک پیروز به زیستگاه یوزپلنگ ایرانی چه بود؟
طراح و مجری بسته هواداری پیروز از اختصاص سود حاصل از پروژه این بسته هواداری در جام جهانی به زیستگاه یوزپلنگ ایرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آمیتیس مشایخی مجری و طراح بسته هواداری پیروز در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست درباره بسته هواداری پیروز اظهار کرد: همیشه طراحی ایرانیزه برای من اهمیت خاصی داشته و این سومین جام جهانی است که برای تیم ملی فوتبال کشورم پیراهن هواداری طراحی می‌کنم و هر سه با محوریت یوزپلنگ اصیل ایرانی است که فدراسیون فوتبال ایران حامی این گونه در حال انقراض است.

وی افزود: در جام‌های جهانی ۲۰۱۴ برزیل از سوی کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال ایران، ۲۰۱۸ روسیه از سوی برند شخصی و ۲۰۲۲ قطر طرح برگزیده اولین مسابقه کشوری طراحی پیراهن هواداری تحت عنوان هوادار ایرانم از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور که با بسته هواداری پیروز در این رویداد بود شرکت کردم و طرح برگزیده شدیم.

مشایخی ادامه داد: بسته پیروز یک طرح مردمی بود و امسال با قلبم برای مردمم و برای پیروز طراحی کردم و تمام سود حاصل از پروژه هواداری پیروز را از سوی برند ورزشی ام به نام پیروز به زیستگاه اصیل یوزپلنگ ایرانی که احتمالاً پارک ملی توران است اهدا می‌کنم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز