گرامیداشت یازدهمین سالگرد شهادت شهید احمدی روشن شنبه در دانشگاه شریف برگزار می شود

۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۵:۳۶
کد خبر: ۱۴۱۶۹۸۷
گرامیداشت یازدهمین سالگرد شهادت شهید احمدی روشن شنبه در دانشگاه شریف برگزار می شود
به همت دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف یازدهمین سالگرد شهادت دانشمند هسته ای شهید مصطفی احمدی روشن روز شنبه مورخ 10 دیماه 1401 برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، به همت دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف یازدهمین سالگرد شهادت دانشمند هسته ای شهید مصطفی احمدی روشن روز شنبه مورخ 10 دیماه 1401 برگزار می شود.

با توجه به ماهیت این مراسم با عنوان ویژه برنامه «قد می کشیم برای سربلندی ایران» که یادبود یکی از دانشمندان و نخبگان هسته ای ایران اسلامی است چارچوب این مراسم به صورت کاملا علمی و متناسب با شرایط محل برگزاری طراحی و اجرا می شود.

در این مراسم ایمان افتخاری که جزء 50 دانش آموخته برتر دانشگاه شریف در 50 سال اخیر بوده و استادیاری دانشگاه هاروارد را در کارنامه علمی خود دارند اما برای اعتلای ایران سربلند از تمام موقعیت های بی نظیری که در خارج از کشور داشتند چشم پوشی کردند و برای خدمت به این مرز و بوم به کشور بازگشتند درباره  مسئولیت نخبگان در بالندگی ایران اسلامی  سخنرانی می کند.

همچنین حمید ذوالفقاری دوست و همکار شهید و معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی رئیس جمهور به تبیین نقش شهید احمدی روشن در پیشرفت هسته ای به عنوان یکی از مولفه های قدرت ایران اسلامی می پردازند.

دهقانی فیروز آبادی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور که سابقه آشنایی با این شهید والامقام را نیز دارند به بیان الگوهای نقش آفرینی برای ساختن ایران قوی می پردازند.

 این مراسم با حضور خانواده محترم شهید احمدی روشن و استاد شهیر زنده یاد دکتر روستا آزاد برگزار خواهد شد.

از مهمترین افتخارات این دانشمند هسته ای و دانش آموخته دانشگاه شریف، غنی سازی اورانیوم 3.5 و 20 درصد، مهار ویروس استاکسنت خطر ناکترین سلاح سایبری جهان را است.

قابل ذکر است مراسم یازدهمین سالگرد شهادت دانشمند شهید مصطفی احمدی روشن در روز 21 دیماه با حضور اقشار مختلف مردم در محل امامزاده علی اکبر چیذر (آرامگاه شهید) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز