مناسب سازی ۸ ساختمان منطقه ۲ برای معلولان/ ۷ بوستان منطقه ۲ تهران مناسب سازی شده است

۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۶:۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۴۳۳۶۶۱
مناسب سازی ۸ ساختمان منطقه ۲  برای معلولان/ ۷ بوستان منطقه ۲ تهران مناسب سازی شده است
معاون شهردار منطقه 2تهران از پیشرفت 80 درصدی طرح مناسب سازی معابر برای افراد کم توان خبر دادو گفت: 28 ساختمان اداری و فرهنگی در منطقه وجود دارد که8 ساختمان به طور کامل مناسب سازی شده و 20 ساختمان با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در دست مناسب سازی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمید رضا رنجبر معاون شهردار منطقه 2تهران با اعلام پیشرفت 80 درصدی طرح مناسب سازی معابر برای افراد کم توان گفت: در راستای اجرای قانون جامع معلولان، کمیته مناسب سازی منطقه ،طرح دسترسی پذیری فضاهای شهری را در سه بخش ساختمان اداری، پیاده راه و بوستان‌ها در دستور کار قرار داد.

وی افزود: براساس برنامه ابلاغی مناسب سازی 34/296 کیلومتر از معابر در 16 محور آغاز که در9  ماهه نخست سالجاری، این طرح با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و تاکنون   27/34  کیلومتر مناسب سازی شده است.

رنجبر گفت: 28 ساختمان اداری و فرهنگی در منطقه وجود دارد که8 ساختمان به طور کامل مناسب سازی شده و 20 ساختمان با پیشرفت فیزیکی بالای  50  درصد در دست مناسب سازی هستند.

معاون شهردار منطقه2 افزود: در این طرح ساختمان‌های اداری منطقه به مسیر بساوایی، رمپ و ویلچر و همچنین 9 دستگاه نفربر و ویلچر بر تجهیز شده اند.

وی ادامه داد: در سطح منطقه 2 پروژه مناسب سازی 12 بوستان در دستور کار قرار گرفته که از این تعداد هفت بوستان به صورت کامل و مناسب سازی پنج بوستان نیز با پیشرفت فیزیکی بالای  70   درصد انجام شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز