خدمت رسانی ۷۶۰۰ میلیاردی مراکز نیکوکاری به خانواده های نیازمند

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۶:۴۱
کد خبر: ۱۴۴۹۳۱۵
خدمت رسانی ۷۶۰۰ میلیاردی مراکز نیکوکاری به خانواده های نیازمند
مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد گفت: ۱۰ هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال است که این مراکز در سال جاری ۷۶۰۰ میلیارد تومان به خانواده‌های نیازمند در محلات خدمت‌رسانی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمزه‌علی کوهساری مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه تمام مراکز نیکوکاری به صورت سازمان‌یافته به هم متصل هستند، اظهار کرد: ۱۰ هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال است که این مراکز در سال جاری ۷۶۰۰ میلیارد تومان به خانواده‌های نیازمند در محلات خدمت‌رسانی کرده‌اند.

کوهساری افزود: تمامی مراکز نیکوکاری توسط مردم و برای مردم اداره می‌شود و فرایند ثبت و ضبط کمک‌ها در کمترین زمان انجام می‌شود که این روند در راستای اجرای عدالت در بهره‌گیری از خدمات است.

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: استفاده کامل از ظرفیت‌های مراکز نیکوکاری در کاهش حجم مراجعات مردمی به کمیته امداد و افزایش سرعت خدمات‌رسانی به نیازمندان و محرومان موثر است.

 فعالیت مراکز نیکوکاری محله محو و با استفاده از ظرفیت مردمی است

وی گفت: فعالیت مراکز نیکوکاری به‌ صورت محله‌محور بوده و با استفاده بالقوه از نقش اجتماعی مساجد و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم مردمی و خیران و تعامل همسو با سایر موسسات خیریه همسو با فعالیت‌های این نهاد در توانمندسازی نیازمندان برکات خوبی داشته است.

کوهساری محور فعالیت کمیته امداد را توانمندسازی عنوان کرد و افزود: نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در بین خانوارهای تحت حمایت این نهاد امری ضروری است و مراکز نیکوکاری و تشکل‌های مردمی نیز در این مسیر می‌توانند بسیار کمک کننده باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز