قتل مرد ۲۴ ساله در سیتی سنتر خیابان مولوی

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۲:۵۳
کد خبر: ۶۵۹۶۴۰
قتل مرد ۲۴ ساله در سیتی سنتر خیابان مولوی
دو مرد غیر ایرانی صبح امروز بعد از به قتل رساندن هموطن خود متواری شدند. این جنایت در سیتی سنتر مولوی رخ داده است و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به دنبال متهمان هستند.

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، بامداد امروز مرد جوانی مضطرب  به  کلانتری 116 مولوی مراجعه کرد و  خبر از قتل یکی از دوستانش را به ماموران کلانتری داد.

با اعلام این خبر ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به همراه بازپرس کشیک قتل سریعا در محل وقوع  قتل حاضر شدند و با بررسی های اولیه مشخص شد که در طبقه 10 پارکینگ سیتی سنتر  در مولوی  یک مرد جوان حدودا 24 ساله  به قتل رسیده است.

با دستور بازپرس کشیک قتل تحقیقات  بیشتر  در مورد این جسد توسط ماموران پلیس صورت گرفت و مشخص شد  نام  مقتول "گل احمد" است که با دونفر از دوستانش  به نام "عمر" و "کمال" در اتاق نگهبانی درگیر شده و  اورا با چند ضربه چاقو به قتل رسانده  اند وپس از قفل کردن درب اتاقک گریخته اند.

دو متهم  پس از گریختن از محل وقوع جرم با  استرس فراوان با "احمد" یکی از دوستانشان تماس گرفته و کل ماجرا را تعریف می کنند.

پس از مشخص شدن  ماجرا بازپرس کشیک قتل  دستور دستگیری دو متهم را صادر کرده و دستور ادامه تحقیقات بر روی پرونده را صادر می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز