صبح امروز صورت گرفت؛

تشییع پیکر مادر شهید حسن طاهری در تهران

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۴:۵۷
کد خبر: ۶۶۵۶۵۶
تشییع پیکر مادر شهید حسن طاهری در تهران
پیکر مادر شهید محمد حسن طاهری از شهدای نیروی انتظامی صبح امروز تشییع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مادر شهید محمد حسن طاهری از شهدای نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس که روز گذشته در سن ۹۲ سالگی دار فانی را وداع گفته بود صبح امروز در محله ضرابخانه تهران تشییع شد.

نماز میت بر پیکر این مادر شهید پس از تشییع در مسجد جامع غدیرخم(ضرابخانه) به امامت حجت الاسلام و المسلمین مجد اقامه شد.

امام جماعت مسجد جامع غدیرخم( ضرابخانه) در این مراسم با تاکید بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن مادر شهید حسن طاهری یادآور شد: خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه اسلامی هستند.

او با بیان اینکه "ما به شهدا و خانواده شهدا مدیون هستیم" تاکید کرد: احترام به شهدا و خانواده شهدا وظیفه همه مردم است زیرا هرچه داریم از جان‌فشانی‌های این عزیزان است.

حجت الاسلام و المسلمین مجد تاکید کرد: وظیفه مهم جامعه اسلامی علاوه بر تکریم شهدا و خانواده‌های‌شان ادامه دادن راه شهدا است.

امام جماعت مسجد جامع غدیرخم(ضرابخانه) با بیان اینکه 'شهدا رفتند تا ارزش‌های الهی بماند" گفت: ما با ادامه دادن راه شهدا و تلاش در مسیر ارزش‌های الهی و برافراشته نگاه داشتن پرچم انقلاب و اسلام می‌توانیم ذره‌ای از دین خود را ادا و باعث خوشنودی آنها شویم.

در این مراسم  نمایندگان نیروی انتظامی، بنیاد شهید، بسیج مسجد ضرابخانه، بسیج مسجد حضرت ولی عصر(عج)، نمایندگان تیپ امنیتی آل محمد و اعضای شهرداری و شورایاری منطقه ۴ تهران حضور داشتند.

گفتنی است مادر این شهید والامقام پس از تشییع در قطعه خانواده شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

photo_۲۰۱۸-۰۱-۲۱_۱۳-۳۱-۲۲

photo_۲۰۱۸-۰۱-۲۱_۱۳-۳۰-۳۴

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز