دستگیری سه سارق مسلح طلا فروشی در زاهدان

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۷:۲۸
کد خبر: ۶۷۱۱۱۴
دستگیری سه سارق  مسلح طلا فروشی  در زاهدان
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه سارق مسلح یکی از طلافروشی های زاهدان توسط ماموران انتظامی در خاش و زاهدان دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،سرهنگ احمد طاهری روز پنجشنبه اظهار داشت: این متهمان در حال فروش جواهرات سرقتی در خاش بودند که با حضور پلیس و سرعت عمل ماموران شناسایی و در 2 عملیات غافلگیرانه در این شهرستان و زاهدان دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در خیابان طالقانی زاهدان در تاریخ 11 بهمن و متواری شدن سارقان، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات صورت گرفته 2 نفر از این سارقان مسلح را در خاش شناسایی و از محل تردد آنان مطلع شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و اعزام ماموران به محل و مسدود کردن مسیرهای فرار در یک عملیات غافلگیرانه این متهمان در حالی که قصد فروش جواهرات سرقتی را در یکی از طلافروشی های خاش داشتند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ طاهری با اشاره به عملیاتی دیگر در حاشیه زاهدان گفـت: در این درگیری مسلحانه یگان های عملیاتی پلیس با اشراف اطلاعاتی موفق به دستگیری یک نفر دیگر از سارقان طلافروشی شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو سرقتی سارقان در خاش، جواهرات مسروقه کشف شد، خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی انجام شده توسط ماموران، متهمان به سرقت مسلحانه طلافروشی خیابان طالقانی زاهدان اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز