مهلت انتخاب رشته؛

زمان پایان انتخاب رشته کارشناسی ارشد اعلام شد

۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۶:۳۲
کد خبر: ۷۱۴۸۱۰
زمان پایان انتخاب رشته کارشناسی ارشد اعلام شد
تعداد ۹۰ هزار و ۴۷۹ داوطلب کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ تا ۸ صبح امروز چهارشنبه ۱۶ خردادماه، انتخاب رشته خود را انجام دادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 97 در روز شنبه 19 خردادماه به پایان می‌رسد و تا 8 صبح امروز چهارشنبه ۱۶ خردادماه، تعداد 90 هزار و 479 داوطلب، انتخاب رشته خود را انجام داده‌اند.

با توجه به صدور مجوز رشته‌های جدید بعد از انتشار دفترچه راهنما برای برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی توسط دفتر گسترش آموزش عالی، اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 97 بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.‌

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال 97 میتوانند تا روز شنبه 19 خرداد 97 برای انتخاب 100 کدرشته از میان کدرشته امتحانی مجاز خود اقدام کنند.

داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند نیز می‌توانند با توجه به اصلاحیه منتشر شده نسبت به ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که بر اساس کارنامه اعلام نتیجه، مجاز به انتخاب رشته در آزمون شده و علاقمند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد باشند نیز باید برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و بر اساس ضوابط این دانشگاه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز