جانشین کلانتری ۱۹۰ مجیدیه:

مسافرکشی که در دام افتاد

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۸:۰۲
کد خبر: ۷۲۸۰۵۷
مسافرکشی که در دام افتاد
مسافرکشی که بیش از یک کیلوگرم طلای جا مانده در خودرو خود را به سرقت برده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ حسین همتی جانشین کلانتری ۱۹۰ مجیدیه با اشاره به شناسایی و دستگیری مسافرکشی که به سرقت یک کیلوگرم طلای جامانده در خودرو‌اش اقدام کرده بود، اظهار کرد: رسیدگی به این پرونده از روز پنجم ماه جاری آغاز شد. در این روز مردی هراسان به کلانتری مراجعه و اعلام کرد: در کارگاه طلافروشی کار می‌کنم، امروز برای خرید طلا به مقدار یک کیلو و ۱۵۰گرم به بازار رفته بودم و در این میان مقداری هم وسایل و خرده ریز خریده بودم، طلای خریداری شده را نیز درون ظرفی کوچک گذاشته بودم.

شاکی درادامه گفت: در بازار سوار یک خودرو دربستی شدم، کارگاه من در مجیدیه است و تا رسیدن به آنجا ظرف کوچک طلا را کف خودرو گذاشتم، هنگام رسیدن به مقصد هواسم به برداشتن ظرف طلا نشد و آن را در پراید مسافرکش جا گذاشتم.

سرهنگ همتی در ادامه افزود: این مرد با طرح این شکایت از ماموران تجسس کلانتری درخواست پیدا کردن پراید و کشف طلاهایش را داشت، ماموران در بررسی‌های اولیه خود موفق شدند پراید مورد نظر را شناسایی و توقیف کنند، اما در زمان توقیف خودرو مشخص شد که خودرو در این چند روزه فروخته شده است و به این ترتیب ماموران مجبور شدند به دنبال آدرس منزل متهم این پرونده باشند.

وی درادامه افزود: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد که متهم بعد از فروش خودروی خود از منزلش نیز اثاث کشی و نقل مکان کرده است، بر همین اساس ماموران با تحقیقات و عملیات خود موفق شدند متهم که مردی 37 ساله و متاهل و دارای یک فرزند است را شناسایی و دستگیر کنند.

جانشین کلانتری ۱۹۰ مجیدیه در ادامه افزود: در بررسی‌های انجام شده در کلانتری مشخص شد که متهم تمامی طلاها را به شوهرخواهرش تحویل داده و با استفاده از پولی که از او دریافت کرده بود، اقدام به خرید یک دستگاه پرشیای صفر کرده است.

وی در ادامه گفت: به این ترتیب داماد متهم که مردی ۴۵ ساله بود نیز به عنوان متهم بعدی پرونده بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ همتی گفت: متهم دوم که در کار سنگ جواهرات بود، مدعی شد طلاها را به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان به فروش رسانده و در مرحله بعدی از تحقیقات مشخص شد او نیز مثل متهم دیگر پول های باد آورده را خرج کرده و دو خودرو یکی برای خودش و دیگری برای خواهرش خریده است و حتی لوازم خانه خود را نیز نو نوار کرده است و برای اعضای خانواده نیز گوشی های گران قیمت خریداری کرده است.

جانشین رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه در پایان گفت: در ادامه بررسی پرونده، متهمان به زندان منتقل شدند و ۵۰ میلیون تومان به همراه چند گرمی از باقیمانده طلاها به شاکی بازگردانده شد.

 

نظر شما