فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

دستگیری سارقان ۲۰ کیلو طلا در تهران

۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۹:۱۶
کد خبر: ۷۲۸۴۸۶
دستگیری سارقان ۲۰ کیلو طلا در تهران
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سارقانی که درشوشتر به صورت مسلحانه 20 کیلو گرم طلا سرقت کرده بودند، در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان در پایتخت، دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان، اظهار کرد: سارقانی که در شوشتر به صورت مسلحانه 20 کیلوگرم طلا سرقت کرده بودند، در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان در پایتخت، دستگیر شدند.

وی در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از دو نفر طلا فروش دوره گرد در دوم اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان شوشتر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه اظهار داشت: طلا فروشان دوره گرد که برابر اظهارت خودشان 20 کیلو گرم طلا حمل می کردند، ابتدا به شهرستان دزفول رفته وسپس به شهرستان شوش که پس از انجام معاملات طلا با کسبه این دو شهرستان در نهایت برای استراحت به شهرستان شوشتر سفر کردند،که  توسط سارقان مسلح مورد سرقت قرار می گیرند و 20 کیلو گرم طلا از آنها سرقت می شود.

وی گفت: در همان ساعت اولیه وقوع جرم کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی شاگرد یکی از کسبه طلافروشی شهرستان شوش را دستگیر که متهم در تحقیقات پلیس به همکاری با سارقان اعتراف می کند.

عباس زاده افزود: براساس اعترافات متهم یکی دیگر از همدستان سارقان مسلح که در روزهای اول، سارقان را در یکی از روستاهای حومه شهرستان دزفول مخفی کرده بود دستگیر شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به سرنخ‌های به‌دست آمده وتلاش های مستمر کارآگاهان پلیس اگاهی، مخفی‌گاه سارقان در تهران شناسایی که پس از کسب نیابت قضائی در یک عملیات منسجم وغافلگیرانه 2 نفر از اعضای اصلی باند به همراه یک خانم که جهت مبادلات از هویت وی استفاده می کردند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه کلت، یک قبضه سلاح شکاری و یک دستگاه خودروی سواری بنز، یک دستگاه خودروی پژو پارس و همچنین حساب بانکی به نام یکی از متهمان به ارزش 200 میلیون تومان و یازده کیلو گرم طلا کشف و ضبط شد، اظهار داشت: متهمان در بازجویی های پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه تأکید کرد: نیروی انتظامی در جهت کشف جرایم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و مصمم است با جرایم خشن با قاطعیت برخورد کند.

نظر شما