مدیر اجرایی مجموعه گردشگری تله سیژ آلوارس خبر داد؛

طولانی ترین تله سیژ کشور در سرعین

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۸:۵۶
کد خبر: ۷۳۶۴۸۹
طولانی ترین تله سیژ کشور در سرعین
فاز نخست تله‌‌سیژ آلوارس به اتمام رسیده و آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی‌ست. زمانی که فاز دوم و سوم این تله‌سیژ آماده شوند، تله‌‌سیژ آلوارس به طولانی‌ترین تله‌سیژ کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، آلوارس منطقه‌ای توریستی در دامنه کوه سبلان است و در نزدیکی سرعین قرار دارد. این منطقه از محبوبیت زیادی برخوردار شده و سالانه هزاران گردشگر خارجی و داخلی از آن دیدن می‌کنند.

فرهاد شیخی -مدیر اجرایی مجموعه گردشگری تله سیژ آلوارس- گفت: «فاز دوم و سوم این تله‌سیژ به طول چهار کیلومتر، یعنی تا قله سبلان انجام خواهد شد. پیش‌بینی شده است که اتمام این پروژه 2 سال طول بکشد.»

او در ادامه افزود: «در صورت راه‌اندازی فازهای بعدی این پروژه، طول تله‌سیژ آلوارس سرعین به 5 هزار و 200 متر خواهد رسید.»

فرهاد شیخی در ادامه صحبت‌هایش چنین گفت: «تا امروز در مجموعه تفریحی تله‌سیژ آلوارس سرعین 200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما برای راه‌اندازی دو فاز بعدی 400 میلیارد ریال دیگر تسهیلات بانکی نیاز است. در صورت وجود این تسهیلات امکان صعود به قله کوه سبلان فراهم می‌شود.»

همچنین او در ادامه صحبت‌هایش گفت: «هم‌اکنون این تله‌سیژ با امکانات فعلی‌اش مانند شهربازی و سرسره میزبان 500 گردشگر داخلی و خارجی است. در همه فصل‌ها و کشورهای مختلف دنیا –به‌خصوص کشورهای عربی- امکان استفاده از این تله‌سیژ وجود دارد و برای احداث هتل چهار ستاره و خدمات بهتر دیگر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.»

شیخی درباره زیرساخت‌های این پروژه بیان کرد: «از مهمترین چالش‌های تله سیژ آلوارس نبود جاده و مسیر دسترسی مناسب است که تاکنون هم اقدامی در این زمینه انجام نشده است. البته امسال برای بهبود وضعیت جاده آلوارس 8 میلیارد ریال بودجه اختصاص داده شد و قرار است بهسازی این جاده اجرایی شود.»

آقای شیخی در رابطه با هزینه 2 هزار تومانی که از اتومبیل‌ها گرفته می شود، بیان کرد: «این مبلغ که با مصوبه دهیاری آلوارس و بخشداری سرعین گرفته می‌شود، باعث عدم رضایت گردشگران شده است.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز