در گفتگو با برنا مطرح شد ؛

امیرتقی خانی : تا ساعاتی دیگر سه پل در نقاط سیل زده نصب می شود / ارتش آماده کمک به سیل زدگان جنوب کشور

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۴:۱۰
کد خبر: ۸۲۷۱۶۹
امیرتقی خانی : تا ساعاتی دیگر سه پل در نقاط سیل زده نصب می شود / ارتش آماده کمک به سیل زدگان جنوب کشور
سخنگوی ارتش گفت :دوپل در مسیر بندر ترکمن به گمیشان که باعث ایجاد ارتباط هرچه بهتر برای کم رسانی است نصب می شود و پل دیگر در یکی از روستاهای اطراف آق قلا است که توسط گروه مهندسی ۴۰۴ ارتش جمهوری اسلامی نصب خواهد شد.

امیر سرتیپ شاهین تقی خانی  سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی برنا در مورد عملکرد ارتش در حادثه وقوع سیل استان گلستان و عملیات های صورت گرفته و در دست اجرای ارتش برای مهار سیل در جنوب کشور  اظهار داشت: همزمان با اعلام ستاد مدیریت بحران ارتش در امر امداد رسانی و کمک به حادثه دیدگان استان گلستان ورود کرد.

وی افزود: هم اکنون تکاوران کلاه سبز تیپ ۶۵ نیروی زمینی و تکاوران نیروی دریایی درحال کمک رسانی به سیل زدگان هستند.

امیر تقی خانی بیان داشت: تیم های پزشکی ارتش جمهوری اسلامی در حال سرکشی به روستاها هستند تا در مواقع مورد نیاز برای درمان هرچه بهتر آسیب دیدگان به آنها کمک کنند.

سخنگوی ارتش اظهار کرد: تا ساعاتی دیگر سه پل در نقاط سیل زده برای کمک رسانی هرچه بهتر توسط ارتش نصب می شود.

امیر تقی خانی گفت: دوپل در مسیر بندر ترکمن به گمیشان که باعث ایجاد ارتباط  هرچه بهتر برای کم رسانی است نصب می شود و پل دیگر در یکی از روستاهای اطراف آق قلا است که توسط گروه مهندسی ۴۰۴  ارتش جمهوری اسلامی نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: بیمارستان های صحرایی در مناطق سیل زده توسط ارتش ایجاد شده است که با تجهیزات کامل آماده امداد رسانی هستند.

سخنگوی ارتش گفت: ۱۵ دوش حمام در محل نمایشگاه دائمی گرگان ایجاد شده است که هموطنان می توانند از آنتها استفاده کنند.

وی اظهار کرد: از روز گذشته تا الان بیش از ۱۵ هزار اب معدنی بین مردم توزیع شده است؛ همچنین بیش از سه هزار غذای کنسروی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم رسانده شده است.

سخنگوی ارتش با اشاره به استفاده ارتش ازقایق های نیروی دریایی و زمینی برای کمک رسانی به سیل زندگان گفت: استقرار چندین دستگاه نفر با قابلیت حرکت در آب برای جابه جایی و کمک به مردم و رساندن غذا و دارو به سیل زدها نیز از دیگر اقدامات ارتش طی روز های اخیر بوده است

وی گفت: دو بیل مکانیکی و دو لودر برای کمک های فنی در حال خدمت رسانی به مردم هستند؛ همچنین امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش بر چگونگی کمک رسانی نظارت مستقیم دارند.

سخنگوی ارتش در مورد حادثه لرستان گفت : در حوادث طبیعی ستاد بحران با مسئولیت استاندار و وزارت کشور تشکیل می شود و بر اساس نیاز از ارتش اعلام نیاز می کند و هر موقع ستاد مدیریت بحران درخواست کند ارتش اماده خدمت رسانی به مردم است.

 

نظر شما