به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ دختر جوان که برای درمان یک بیماری ساده دارویی تزریق کرده بود دچار وضعیت دردناکی شد.

اوراتایی" دختر جوان اهل تایلند براثر حساسیت دارویی دچار عوارض شدید پوستی شد ، وضعیت او بعد از گسترده شدن این آلرژی به قدری وخیم شد که پسوت صورت او تقریبا به طور کامل تخریب شد.

این دختر جوان تایلندی می گوید:وضعیت روحی و جسمی خوبی ندارم ، یک روز به دلیل زخمی کوچک به پزشک مراجعه کردم و او تزریقی برای درمان ان تجویز کرد اما همه چیز بدتر شد من نمی دانستم که با یم تزریق به جای درمان به این وضعیت دچار خواهم شد ، نه تنها زخم کوچک کنار دهانم درمان نشد بلکه در کمتر از چند روز صورتم پر از زخم شد ، پوست صورت و موهایم شروع به ریختن کرد تا اینکه به این وضعیت درامدم.

 او در ادامه می گوید :بعد از تزریق یک روز متوجه شدم که زخم کوچک خیلی سریع رشد کرد و به جاهای دیگر صورتم نیز کشیده شد. او که تصور می کرد این زخم به راحتی با نسخه ی پزشک قابل درمان است در عرض چند روز تمام صورتش را پوشیده از زخم دید.

"اوتایی" به کلینیک تخصصی نزدیک محل زندگی اش ر "اودان تانای" تایلند رفت تا تحت درمان قرار گیرد اما همه چیز خراب تر شد. رشد و عمق این زخم ها در حد زیادی پوست صورت او را از بین برده است و عوارض دیگری مثل ریزش مو و کم شدن بینایی را نیز به همراه داشت. در حال حاضر یک راهبه برای پرستاری از این بیمار آمده است.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: