مدیر تیم‌های ملی و نایب رئیس هیأت پرورش اندام تهران خبر داد:

مسابقات پرورش اندام و بادی‌ کلاسیک با قهرمانی فیتنس پرایم پایان یافت

۱۳۹۳/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۰۹۹۳۶
مسابقات پرورش اندام و بادی‌ کلاسیک با قهرمانی فیتنس پرایم پایان یافت
رضا سلطانی مدیر سازمان تیم‌های ملی فدراسیون پرورش اندام و نایب رییس هیات تهران از برگزاری رقابت‌های انتخابی استان تهران طی 2 روز گذشته خبر داد.

رضا سلطانی مدیر سازمان تیم‌های ملی فدراسیون پرورش اندام و نایب رئیس هیأت تهران از برگزاری رقابت‌های انتخابی استان تهران طی 2 روز گذشته خبر داد.

سلطانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا گفت: رقابت‌های انتخابی استان تهران با حضور 90 نفر از علاقه‌مندان و ورزشکاران در سالن شهید قیانوری و در سه رشته بادی‌کلاسیک، بادی‌بیلدینگ و پیشکسوتان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در پایان این رقابت‌ها که با استقبال و حضور بیش از 4 هزار نفر انجام شد،‌تیم فیتنس پرایم موفق شد با هدایت و مربیگری آقایان محمود ساوالان، مجید غلام قمری و محمود لاله‌گون در 2 رشته بادی‌کلاسیک و بادی بیلدینگ مقام نخست را به خود اختصاص دهد.

همچنین تیم‌های MDM و دهقانی و احمدلو در بادی‌بیلدینگ به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند. ضمن اینکه در بادی کلاسیک نیز تیم‌های دهقانی و احمدلو و دنیای قدرت مقام دوم و سوم را به دست آوردند.

مدیر سازمان تیم‌های ملی فدراسیون پرورش اندام در ادامه افزود: نفرات اول و دوم این رقابت‌ها به مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی که پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی سنندج برگزار می‌شود، ‌اعزام خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز