استاندار لرستان:

دورود، دلفان ،خرم آباد و بروجرد آلوده ترین شهرهای استان به ویروس کرونا هستند / ضرورت مراعات مردم به منظور جلوگیری از فازهای خطرناک بیماری

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۹۰۴۲
دورود، دلفان ،خرم آباد و بروجرد  آلوده ترین شهرهای استان  به ویروس کرونا هستند / ضرورت مراعات مردم به منظور جلوگیری از فازهای خطرناک بیماری
سید موسی خادمی گفت: در حال حاضر دورود، دلفان ،خرم آباد و شهرستان بروجرد که با فاصله زیادی در صدر است جز آلوده ترین شهرهای ما به ویروس کرونا هستند.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی در گفت وگو با رسانه ها  ضمن  اشاره به بهره برداری از پل شهدای دانش آموز شهرستان بروجرد،اظهار کرد:  خیلی خوشحالم که امروز،یک کار نیمه تمام را در شهر زیبای بروجرد به همت همه عزیزان به نتیجه رساندیم و از امروز پرونده این پل بسته می شود و لازم است از همه عوامل اجرایی شامل، دفتر فنی استانداری، حوزه راهداری و مدیرکل راه و شهرسازی، نماینده مردم بروجرد، تلاشگران حوزه شهرداری بروجرد و پیمانکارنی که در زمینه تکمیل این پروژه نقش داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

او افزود: وقتی که مسئولیت این استان را بر عهده گرفتم دو پروژه بزرگ با بی برنامگی در استان شروع و پیشرفت آنها با مشکل مواجه شده بود، یکی پروژه زیرگذر بلوار بهارستان خرم آباد و دیگری پل هوایی شهدای دانش آموز بروجرد و به دلیل اینکه احساس می‌کردم مردم روزانه با آنها درگیرند و مشکل دارند، تکمیل این پروژه ها را در دستور کار قرار دادیم .

خادمی  با اشاره به اینکه اجرای پروژه های شهری برای مردم همواره دردسرساز هستند و باید هرچه زودتر تکمیل شود، تصریح کرد: این پروژه ها اصولاً باید جوری تعریف شوند که در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند که این طرح خوشبختانه در کمتر از دو سال بعد از توافق انجام شده ،به نتیجه رسید که باید از همه عوامل موثر تشکر کنیم.

  خادمی خاطر نشان کرد: با همکاری و تعامل و پیگیری مسئولین بتوانیم بخشی از مشکلات شهری بروجرد  را حل کنیم و در آینده بتوانیم کارهای بهتر، زیباتر و بزرگتری را به نمایندگی از طرف دولت تدبیر و امید برای مردم نجیب شهرستان بروجرد انجام دهیم.

 او با اشاره به اینکه در سال جاری فقط به پروژه‌هایی اعتبار خواهیم داد که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند،  یادآورشد: در سال پیش رو تاکید روی تکمیل پروژه های نیمه تمام است و تلاش می کنیم آنها را تکمیل و تحویل مردم دهیم.

 خادمی  با اشاره به شیوع کرونا در شهرستان بروجرد و وضعیت قرمز آن از مردم خواست که با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت بیشتر اصول بهداشتی اهتمام ورزند.

استاندار لرستان گفت:  در حال حاضر دورود، دلفان ،خرم آباد و شهرستان بروجرد که با فاصله زیادی در صدر است جز آلوده ترین شهرهای ما به ویروس کرونا هستند و این موضوع هم به بروجرد و هم به استان ضربه می زند.

خادمی از ائمه جمعه و جماعات ،نمایندگان مردم، مدیران شهرستانها و رسانه ها خواست که مردم را آگاهی دهند زیرا بیماری کرونا تمام نشده است و ممکن است وارد مراحل خطرناکی شود که قابل قابل کنترل نباشد.

استاندار لرستان از مردم بروجرد خواست به منظور جلوگیری از فازهای خطرناک بیماری، حداقل چند هفته ای را بیشتر مراعات و کنترل کنند تا تسلط بر بیماری بیشتر شود .

 

نظر شما