نماینده دورود وازنا درنشست علنی مجلس :

فاضلاب شهر دورود بحران زیست محیطی ایجاد کرده است / ۳۰۰ نیروی خدمات اداره کل آموزش و پرورش لرستان تعیین وتکلیف شوند

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۹۱۷۱۷
فاضلاب شهر دورود  بحران زیست محیطی ایجاد کرده است  / ۳۰۰  نیروی خدمات اداره کل آموزش و پرورش  لرستان تعیین وتکلیف شوند
حسین گودرزی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف 300 نفر نیروی خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛گودرزی  در نشست علنی امروز (یکشنبه، 2 آذرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج در تذکری خطاب به وزیر نیرو با اشاره به وضعیت فاضلاب دورود، اظهارکرد: 17 سال از کسر بهای فاضلاب می گذرد اما همچنان فاضلاب میان شهر رها شده و بحران زیست محیطی ایجاد کرده است و لوله گذاری در این زمینه موقت بود.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به اردکانیان، تصریح  کرد: پروژه آب رسانی ازنا علاوه بر واقع شدن کنار اشترانکوه، با مشکل مواجه بوده و هنوز مردم از آب چاه استفاده می کنند لذا وصل شدن آب شرب نیاز به تامین اعتبار دارد.

وی همچنین در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف 300 نفر نیروی خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان شد که با گذشت 2 ماه از آغاز سال تحصیلی هنوز قرارداد ندارند.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در پایان در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد، خاطرنشان کرد: پروژه صنایع غذایی گهر شهرستان درود 10 سال است در چنبره بروکراسی اداری بانک ملی برای واگذاری قرار گرفته و سرمایه گذاران از پذیرش این پروژه سرباز می زنند لذا لازم است بانک ملی نسبت به وضعیت این پروژه نظارت کند.

 

نظر شما