مسئول کمیته داوران و مسابقات هیات پینگ پنگ لرستان خبرداد:

برگزاری مسابقات آزاد پینگ پنگ نوجوانان پسر به میزبانی شهرستان بروجرد

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۱۵:۰۶
کد خبر: ۴۹۰۴۳۰
برگزاری مسابقات آزاد پینگ پنگ نوجوانان پسر  به میزبانی شهرستان بروجرد
مسئول کمیته داوران و مسابقات هیات پینگ پنگ استان گفت:به مناسبت هفته وحدت مسابقات آزاد پینگ پنگ نوجوانان پسر به میزبانی شهرستان بروجرد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، مسئول کمیته داوران و مسابقات هیات پینگ پنگ استان گفت:به مناسبت هفته وحدت مسابقات آزاد پینگ پنگ نوجوانان پسر  به میزبانی شهرستان بروجرد  برگزار می شود.

عباس ترابی افزود: مسابقات  آزاد پینگ پنگ نوجوانان  در خانه تنیس روی میز بروجرد  و با حضور کلیه شهرها استان در بخش آقایان برگزار خواهد شد.

ترابی گفت: مسابقات پینگ پنگ استان لرستان در سطح بالایی برگزار می شود و داوری این مسابقات بر عهده داوران رسمی و کارت دار فدراسیون پینگ پنگ   می باشد.

وی درباره جایگاه رشته پینگ پنگ در شهرستان الیگودرز گفت: پینگ پنگ  در چند سال گذشته رشد خوب و رو به جلویی داشته است تا جایی که تیم های منتخب الیگودرز در قسمت آقایان و بانوان و در رده های سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان،امید و پیشکسوتان در کلیه مسابقات استان شرکت نموده اند و مدال های خوشرنگی از این مسابقات کسب نموده اند.

رئیس هیات پینگ پنگ شهرستان الیگودرز افزود: هدف از برگزاری مسابقات آزاد پینگ پنگ  استان  را ضرورتی در جهت قهرمان پروری و پشتوانه سازی برای پرورش و رشد چهره های جوان و نوظهور  دانست.

وی در مورد همکاری با فدراسیون پینگ پنگ  کشور نیز گفت: در راستای انجام برنامه‌های فدراسیون پینگ پنگ کشور، ، تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای با فدراسیون مربوطه و هیات های شهرستان داریم.

وی شرایط حضور در مسابقات فوق را به شرح ذیل اعلام کرد

1- تعداد نفرات آزاد

2- بهمراه داشتن معرفی نامه از اداره ورزش و جوانان شهرستان و بهمراه داشتن کارت بیمه ورزشی الزامی است.

3-شرایط سنی نوجوانان 1380/10/11 به بعد

4-بهمراه داشتن شناسنامه عکس دار یا گواهی معتبر عکس دار از آموزش و پرورش

5- بهمراه داشتن رضایت نامه از والدین مبنی برشرکت در مسابقات

6- جهت تامین بخشی از هزینه مسابقات ورودیه هر شرکت کننده 50000ریال می باشد که بایستی نقدا به سرداور مسابقات تحویل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز