مقصد بعدی قالیباف کجاست ؟

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۳:۵۶
کد خبر: ۶۰۰۰۶۲
مقصد بعدی قالیباف کجاست ؟
حسین قربانزاده، فعال سیاسی و از نزدیکان محمدباقرقالیباف،‌ با اشاره به برخی از اخبار منتشر شده مبنی بر حضور احتمالی قالیباف دربنیاد مستضعففان این شایعه را رد کرد .

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حسین قربانزاده، فعال سیاسی و از نزدیکان محمد باقر قالیباف،‌ با اشاره به برخی از اخبار منتشر شده مبنی بر حضور احتمالی قالیباف در بنیاد مستضعففان گفت: این خبرها را من هم شنیده‌ام، این‌ ها شایعاتی است که در فضای مجازی و رسانه‌ای دیده می‌شود اما شخصا از این موضوع بی اطلاع هستم.

قربانزاده با بیان اینکه بعید می‌دانم قالیباف به دنبال ایجاد حزب و تشکل خاصی باشد،‌خاطرنشان کرد: نامه اخیر ایشان هم خطاب به جوانان اصولگرا بود و هرگز به معنای ایجاد یک جریان سومی در کنار جریان موجود نبود. این نامه تلنگری بود که مشکلات و ایرادات جریان اصولگرا باید اصلاح شود و جوانان هم به عنوان موتور محرک این موضوع هستند.

بنده شخصا با توجه به شناختی که از ایشان دارم بعید می‌دانم که به دنبال ایجاد حزب و لیدری یک جریان باشد.

این فعال سیاسی در واکنش به این موضوع که قالیباف در حال آماده سازی خود برای 1400 است، تصریح کرد: چه آماده شدنی؟ مملکتی که رئیس جمهور دو ماهه انتخاب می‌شود برنامه ریزی بلند مدت معنایی ندارد. نوع تبلیغات و رای دادن‌ِ مردم ما همواره دقیقه نودی بوده است و اتفاقات مهم در همان یکی دوماهِ منتهی به انتخابات رخ می‌دهد.

قربانزاده با بیان اینکه قالیباف پس از انتخابات اخیر و خروج از شهرداری تهران همواره به عنوان یک سیاستمدار در عرصه حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: قالیباف دارای نظر و رأی است و نامه اخیر ایشان هم نشان داد که او همچنان در صحنه حضور دارد و به دنبال اصلاح‌ جریان اصولگرایی است. نمی‌توانم به طور دقیق از حضور و یا عدم حضور ایشان در انتخابات آتی سخن بگویم اما هرچیزی امکان پذیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز