امروز رخ داد ؛

پیام تبریک شهردار اصفهان به محسن مهرعلیزاده

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۷:۵۴
کد خبر: ۶۳۲۰۱۱
پیام تبریک شهردار اصفهان به محسن مهرعلیزاده
استان اصفهان، این گنجینه بی بدیل، در طول سال های متمادی تلاش کرده است با تکیه بر داشته های گذشته و نگاه به آینده، چشم انداز جایگاه واقعی خود را در بخش ها و عرصه های مختلف ترسیم و بر این اساس برنامه ریزی و تعیین مسیر کند.

به گزارش برنا از اصفهان، شهردار اصفهان در پیامی انتصاب محسن مهرعلیزاده به سمت استاندار اصفهان را به ایشان تبریک گفت.

جناب آقای دکتر مهرعلیزاده

استاندار محترم اصفهان

با سلام و احترام

    استان اصفهان، این گنجینه بی بدیل، در طول سال های متمادی تلاش کرده است با تکیه بر داشته های گذشته و نگاه  به آینده، چشم انداز جایگاه واقعی خود را در بخش ها و عرصه های مختلف ترسیم و بر این اساس برنامه ریزی و تعیین مسیر کند؛ اما دریغ و افسوس که در  برخی از دوره ها انحراف از برنامه ها و اهداف، فرصت های درخشان زیادی را از پیش روی این استان ارزشمند برداشته است.

امروز مشکلات شهر و استان اصفهان به هم گره خورده است؛ معضلاتی مانند مسائل زیست محیطی، فرهنگی و اقتصادی استان، بر مدیریت شهری نیز سایه انداخته و شهرداری اصفهان را با چالش ها و دغدغه های پیچیده مواجه ساخته است.  

اکنون شمیم امید بار دیگر در جای جای این استان به یاری مردم و مسئولان آمده و اصفهانِ شهره به پویایی، حرکت، نشاط و زیبایی را بیش از پیش در مسیر اصلی خود قرار می دهد.  

ضمن تبریک انتصاب شایسته حضرتعالی به این مسئولیت خطیر، امید آن دارم که تجارب ارزنده، روشن بینی و نگاه آینده نگر حضرتعالی به یاری استان آمده و فرصت های از دست رفته را جبران سازد.

مدیران، کارشناسان، ایده پردازان و نخبگان مجموعه شهرداری اصفهان آمادگی کامل دارند که در این مسیر با قدرت بیشتر    یاری گر حرکت ها و فعالیت ها برای تحقق اهداف تعیین شده باشند. از سوی دیگر، نیازمند یاری مدیریت استان درحل بسیاری از مشکلات کلان شهر اصفهان هستیم.

توفیق و سربلندی روزافزون حضرتعالی را از درگاه قادر متعال، خواستارم.

دکتر قدرت اله نوروزی

شهردار اصفهان

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز