خانپور اعلام کرد؛

صادرات ۱۱۴میلیون دلار کالا از شهرک‌ های صنعتی استان قزوین

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۰:۰۸
کد خبر: ۶۶۳۰۴۸
صادرات ۱۱۴میلیون دلار کالا از شهرک‌ های صنعتی استان قزوین
خانپور گفت: در هشت ماهه سالجاری بالغ بر 114میلیون دلار کالا توسط بیش از 25واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی استان به کشورهای خارجی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "حمیدرضا خانپور" مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در بازدید از یک واحد تولیدی صادراتی در شهرک صنعتی حیدریه اظهار داشت: اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور، مطالعه بازارهای هدف بصورت کلی و ارائه آن به واحدهای صنعتی جهت بهره برداری، برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی، کارفرینی و مهارتی و تخصصی، کمک به تشکیل کنسرسیوم های صادراتی، کمک به ایجاد دفاتر و مراکز فروش کالا از جمله برنامه های حمایتی برای واحدهای تولیدی که با هدف صادرات فعالیت میکنند در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی قرار دارد.

وی یکی از برنامه های حمایتی صنایع کوچک را توسعه بازار فروش محصولات بنگاه های خرد و کوچک استان در بازارهای بین المللی عنوان کرد و افزود: تلاش جهت جذب و هدایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی با رویکرد استقرار صنایع صادرات محور، کمک و حمایت مالی به میزان 50% به واحدهای تولیدی جهت حضور در نمایشگاههای خارجی با هدف توسعه صادرات و ... از مهمترین اقدامات این شرکت در راستای حمایت از واحدهای تولیدی صادراتی است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: مس، محصولات شیمیایی غیر آلی، آلومینیوم، مواد پلاستیکی، سوخت های معدنی، صابون و موم و فرآورده های دندانسازی، رشته های سنتتیک، چربی ها و روغن های حیوانی و نباتی، عصاره رنگ  و مرکب، میوه های خوراکی پوست مرکبات، ماشین آلات و دستگاههای برقی، کائوچو،  پودر و مایع لباسشویی، نخ تکستوره از پلی استر، لوله و شیلنگ های سخت و شکننده از پلیمرهای اتیلن از جمله محصولاتی بودند که از استان به خارج از کشور صادر شده است.

حمیدرضا خانپور کشورهای روسیه، ترکیه، تایوان، قرقیزستان، سوئد، رومانی،هند، پاکستان، مالزی، تایلند، عراق ، افغانستان، ایتالیا، لهستان، لیبی، ازبکستان، اکراین، هلند، تاجیکستان، قطر، پاکستان، امارات، ترکمنستان، گینه و آذربایجان را مقصد کالاهای صادراتی این واحدهای صنعتی عنوان کرد.

 

نظر شما