مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

سوگواره «یاس نبوی» در ۶۲امامزاده شاخص قزوین برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۹:۵۳
کد خبر: ۶۷۸۲۴۲
سوگواره «یاس نبوی» در ۶۲امامزاده شاخص قزوین برگزار می شود
حجت الاسلام غلامرضا عادل گفت: «سوگواره یاس نبوی» در ایام فاطمیه در ۶۲آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می ‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام "غلامرضا عادل" مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در جلسه برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در قزوین اظهار داشت: «سوگواره یاس نبوی» در ایام فاطمیه در62 آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌ شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت، مراسم عزاداری صبح روز شهادت، همایش رهروان یاس نبوی در عصر روز شهادت و برگزاری مراسم شام غریبان از جمله ویژه برنامه‌ های پیش بینی شده این طرح برای ایام فاطمیه امسال است که همه‌ ساله برگزار می ‌شود و امیدواریم امسال نیز به صورت باشکوه و منظم و در خور شان حضرت فاطمه زهرا(س) باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: این مجموعه علاوه بر تشکیل ستاد استانی سوگواره یاس نبوی و هماهنگی با سایر نهادها برای اجرای برنامه‌ های در نظر گرفته شده از بقاع متبرکه نیز سرکشی خواهد کرد و در حال حاضر تمامی اقدامات لازم در این زمینه انجام پیش ‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام عادل بیان کرد: از جمله دیگر اقداماتی که در دستور کار ما قرار داده شده می ‌توان به تشکیل جلسات با هیات امنا، خیران و متولّیان موقوفات غیرمتصرفی مرتبط با عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س)، خادمان و مدیران مراکز فرهنگی قرآنی اشاره کرد که در راستای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برپایی خیمه‌ های معرفت و غرفه ترویج حجاب و عفاف در بقاع متبرکه، حضور روحانی و اقامه نماز جماعت و برگزاری شب شعر فاطمی با حضور شعرای برجسته آئینی و محلی استان و شهرستان و همچنین اجرای ویژه برنامه ‌ها از جمله برنامه‌ های پیش‌ بینی شده برای این طرح است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز